نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 28 آبان 1397
ساعت 13:00

تاریخ عرضه مرحله اول Tides of War در Battlefield 5 مشخص شد

0 از 5

در فاصله دو روز مانده به عرضه رسمی بازی Battlefield 5، دایس اطلاعاتی تازه از اولین مرحله Tides of War را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ DICE و EA مدتی پیش و در جریان معرفی برنامه‌های خودشان و زمان‌بندی عرضه محتواهای پس از عرضه بازی «بتلفیلد 5»، اشاره کردند که تا چند ماه پس از عرضه، محتواهایی نظیر Tides of War و ماد بتل رویال این بازی هم در دسترس قرار می‌گیرد. حالا که مدتی از شروع دوره Early Access بازی می‌گذرد، Dan Mitre مدیر روابط‌عمومی دایس اخیرا از طریق Reddit اطلاعات جدیدی را از چگونگی انتشار بسته Tides of War به اشتراک گذاشته است. به این ترتیب، مرحله اول این ماد «Overture» نام دارد و قرار است برای همه پلتفرم‌ها، در روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر) در دسترس قرار بگیرد.

Overture یک خط داستانی War Story و مبتنی بر دید آلمانی‌ها موسوم به The Last Tiger به بازی می‌آورد که البته The Last Tiger، قرار است آخرین War Story بازی هم باشد. به علاوه یک نقشه جدید به نام Panzerstorm و یک حالت تمرینی firing range جدید به نام Practice Range هم بواسطه در دسترس قرار گرفتن مرحله Overture به بازی اضافه می‌شود. به علاوه، یکی از ویژگی‌هایی که تایید شده بود در روز عرضه در بازی وجود نخواهد داشت، یعنی امکان سفارشی‌سازی ظاهری وسایل نقلیه هم بعد از امکان‌پذیر شدن Overture به بازی اضافه می‌شود. نکته دیگر پیرامون Overture این است که ماموریت‌های محدودیت زمان‌دار و برخی المان‌های لایو وابسته به این مرحله هم دو روز بعد از عرضه آن، یعنی در روز ۶ دسامبر / ۱۵ آذر در دسترس قرار می‌گیرند.

بازی Battlefield 5 که قرار است به زودی و در روز ۲۹ آبان به شکل رسمی منتشر شود، هم‌اکنون برای همه بازیکنانی که نسخه Deluxe Edition را خریداری کردند از طریق پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد. به علاوه، بازیکنان دارای دسترسی Origin Access Premier در PC هم می‌توانند همین حالا به تجربه بازی بپردازند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.