نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 آذر 1397
ساعت 09:00

رونمایی از Far Cry بعدی در The Game Awards 2018

5 از 5

یوبی‌سافت بازی بعدی سری Far Cry را در جریان مراسم The Game Awards 2018 رونمایی می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی یوبی‌سافت به تازگی تایید کرده که قصد دارد «بازی بعدی Far Cry» را در جریان رویداد The Game Awards 2018 رونمایی کند. این خبر که اولین بار از طریق حساب رسمی کمپانی در توییتر منتشر شده، همراه با یک تیزر کوتاه است که وعده معرفی کامل بازی را در مراسم موردانتظار TGA 2018 می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این پست جدید را مشاهده کنید.

منتظر رویداد the Game Awards برای رونمایی رسمی از «فار کرای بعدی» باشید

یوبی‌سافت این خبر را به شکل تیزر منتشر کرده و مشخص نیست که این نسخه جدید، یک عنوان شماره‌دار از سری است یا به دنباله‌ای کاملا مستقیم برای نسخه پنجم مرتبط می‌شود. این گمانه‌زنی هم با توجه به کلیپ منتشر شده مطرح می‌شود، که در آن با منطقه‌ای مواجه هستیم که پس از یک دوره ویرانی اتمی به حالت قابل سکونت برگشته، که البته این فضا بیشتر شبیه یک بازی مرتبط با سری Fallout به نظر می‌رسد. همین موضوع نیز گمانه‌زنی‌ها برای ارتباط میان این بازی معرفی نشده با بازی Far Cry 5 را تقویت می‌کند؛ در بازی «فار کرای 5» که در اوایل 2018 منتشر شد، وقایع پایانی به شکلی رقم خورد که این فضاسازی از ویرانی اتمی برای این بازی بعدی را بیشتر به عنوان یک بازی دنباله مطرح می‌کند.

پیش از این تایید شده بود که در جریان رویداد The Game Awards 2018، قرار است از ۱۰ بازی کاملا جدید رونمایی شود و نسخه جدید از سری فار کرای تنها یکی از این ۱۰ بازی خواهد بود؛ احتمال معرفی بازی‌های نظیر Crash Team Racing و بازی Avengers، و حضور بسیاری از بازی‌های از قبل معرفی شده دیگر نیز در طول این هفته مطرح شده است. این مراسم قرار است در ادامه همین روز به وقت آمریکا و فردا جمعه ۵ صبح به وقت ایران برگزار شود. شما می‌توانید فهرست کامل نامزدهای کسب جوایز بازی برتر در این مراسم و همچنین پیش‌بینی‌ها درباره بازی‌های انتخابی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.