نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 آذر 1397
ساعت 13:00

وقفه در بروز رسانی Backwards Compatibility ایکس باکس وان

0 از 5

مایکروسافت تا اوایل سال ۲۰۱۹  اضافه کردن بازی‌های مورد پشتیبانی در سرویس Backward Compatibility را متوقف می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت به تازگی در اطلاعیه‌ای گفته که چرخه اضافه شدن بازی‌های قدیمی‌تر، برای استاده در Xbox One و سرویس backwards compatibility را تا سال جدید میلادی متوقف می‌کند. در این خبر که Larry Hryb در حساب توییتری خود ارسال کرده، اشاره می‌شود که تیم آن‌ها از تعطیلات سال نو میلادی استفاده می‌کنند و به همین خاطر روند اضافه شدن بازی فعلا متوقف شده است. Major Nelson در پست جدید خود در این رابطه گفت:

در سال ۲۰۱۸، تیم ایکس باکس بیش از ۱۰۰ بازی جدید را به سرویس Backward Compatibility اضافه کرد، که حالا کاتالوگ کامل بازی‌های این سرویس به بیش از ۵۵۰ عنوان رسیده است. از بین این بازی‌ها، ۵۷ بازی هم بودند که به‌روزرسانی و ارتقا مخصوص Xbox One X دریافت کردند. ما برای تعطیلات استراحت خواهیم داشت، ولی منتظر خبرهای اضافه شدن عناوین دیگر به سرویس در ژانویه ۲۰۱۹ باشید. تا آن زمان، ما شما را در Xbox Liveخواهیم دید.

سال ۲۰۱۸، سال بزرگی برای ایکس‌باکس و طرفدارانش بود، و آن‌ها خبرهای خوشحال‌کننده زیادی را دریافت کردند. در این بین سرویس محبوب Backward Compatibility هم در این سال با رشد زیادی مواجه بود، و بیش از ۱۰۰ بازی جدید به کتابخانه عناوین مورد پشتیبانی آن اضافه شد. پیرامون این خبر، مایکروسافت به شکل تاریخی همیشه اضافه کردن محتوا و ویژگی‌های جدیدتر به همه پلتفرم‌های خودش را در هفته‌های منتهی به سال نو میلادی متوقف می‌کند. در طول این مدت، سرویس‌های آنلاین شاهد اضافه شدن ترافیک بسیار بالایی از مخاطبان هستند و این شرکت سعی می‌کند تمرکز خود را روی پایدار نگه داشتن این پلتفرم‌ها بگذارد.

همچنین با توجه به این خبر، آخرین دسته عناوین جدید که به کاتالوگ Backward Compatibility اضافه شد، بازی‌های Duke Nukem Forver، The Darkness و The Bureau: XCOM Declassified بودند. در این سرویس، بازیکنانی که عناوین قدیمی‌تر Xbox 360 یا Xbox اورجینال را دارند می‌توانند آن بازی‌ها را روی کنسول Xbox One هم تجربه کنند. در حال حاضر بیش از ۵۵۰ بازی قدیمی قابل استفاده در این سرویس هستند و مایکروسافت هم در بازه‌های زمانی منظم، عناوین جدیدی را به این کاتالوگ اضافه می‌کند. به این ترتیب در صورتی که مالک این بازی‌ها به شکل فیزیکی هستید، می‌توانید دیسک بازی را در Xbox One گذاشته و بازی را تجربه کنید. امکان دانلود این بازی‌ها روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هم برای مالکان نسخه دیجیتالی بازی‌ها فراهم است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.