نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 آذر 1397
ساعت 16:00

Mike Laidlaw کارگردان سابق بایوور به یوبی‌سافت پیوست

0 از 5

کمپانی یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده که کارمند قدیمی و سابق بایوور یعنی مایک لیدلا، به استودیو یوبی‌سافت کبک ملحق شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایک لِیدلا (Mike Laidlaw)، یکی از ارکان اصلی و سابق سری Dragon Age و طراح اصلی بازی‌های Dragon Age: Origins، Dragon Age II که به عنوان کارگردان خلاق در پروژه Dragon Age: Inquisition هم حضور داشت، به تازگی رسما به استودیو Ubisoft Quebec ملحق شده است. یوبی‌سافت کبک، تیم اصلی سازنده بازی اخیر Assassin’s Creed Odyssey است.

Laidlaw پیش از این برای بیش از یک دهه در کمپانی بایوور فعالیت داشت، تا اینکه سال گذشته اعلام کرد که این شرکت را ترک می‌کند. او از زمان خروج از BioWare روی یک پروژه مستقل، و در سبک نقش‌آفرینی کار می‌کرد که هزینه آن نیز از طریق کمپینی در Kickstarter جمع‌آوری می‌شد؛ ولی حالا به هر شکل نظر می‌رسد که او مجددا می‌خواهد شانس خود را در یک تیم بازی‌سازی بزرگ امتحان کند. یوبی‌سافت در جریان اطلاعیه خود پس از رسمی شدن استخدام لیدلا، گفته که یوبی‌سافت کبک در طول ۹ ماه اخیر با این کارگردان سابق «برای یک پروژه هنوز معرفی نشده» مشورت می‌کرده و حالا آن‌ها Laidlaw را به صورت کامل استخدام کرده‌اند. Patrick Klaus مدیر و Jeff Skalski از تهیه‌کنندگان استودیو در اطلاعیه خود گفتند:

ما از این هیجان‌زده هستیم که به مایک برای ورود به خانواده یوبی‌سافت کبک خوشامد بگوییم ... ما خوشحالیم که او را در تیم خودمان داریم. او تناسب کاملی با پروژه ما دارد و نمی‌توانیم بیش از این صبر کنیم تا طرفداران نتیجه این کار را تجربه کنند.

Laidlaw نیز در صفحه LinkedIn خود گفته که این پروژه به قدری جذاب و متقاعدکننده بوده، که تصمیم گرفته تا خانه سابقش در Edmonton را ترک و با طی مسافتی طولانی به Quebec بیاید.

مشخص نیست که پروژه فاش نشده این استودیو چیست، ولی با در نظر گرفتن تجربه بالای لیدلا در زمینه بازی‌های RPG، این پروژه نیز در همین سبک باشد. آخرین پروژه استودیو Ubisoft Quebec یعنی بازی Assassin’s Creed Odyssey، اولین بازی بزرگ در سری «اساسینز کرید» است که به شکل کامل، در سبک RPG ساخته شد و این تیم حالا تجربه زیادی برای یک بازی نقش‌آفرینی دیگر کسب کرده است.

پیرامون سری Dragon Age، پیش از این در بازی‌مگ خواندید که بایوور قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، خبرهای جدیدی از این سری را به اشتراک بگذارد. به علاوه پیرامون Ubisoft Quebec، این استودیو اخیرا اعلام کرده بود که تیم دوم خودشان را هم در ساختمانی جدید تشکیل دادند، و برنامه دارند تا ۲۰۰ کارمند جدید نیز استخدام کنند. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed Odyssey را به عنوان جدیدترین محصول این استودیو نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.