نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 دی 1397
ساعت 09:30

راک‌استار برای بازی نسل بعدی خود استخدام می‌کند

5 از 5

راک‌استار در فهرست‌های استخدامی جدیدش، به پروژه‌های جذاب خود برای «نسل بعدی» کنسول‌های بازی اشاره کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که کمپانی Rockstar Games، به عنوان سازنده و ناشر سری بازی‌های موردتحسین و محبوب Grand Theft Auto و Red Dead، در حال حاضر مشغول استخدام توسعه‌دهندگان جدید برای «پروژه‌های آینده و نسل بعدی» خودش است. این گزارش که براساس فهرست‌های استخدامی اخیر راک‌استار منتشر شده، پیرامون استخدام در چند شعبه مختلف کمپانی در سراسر جهان است که در پست‌های مختلفی اقدام به جذب بازی‌سازان جدید می‌کند.

در میان این فهرست‌های استخدامی، موردی مربوط به استودیو راک‌استار هند است که در توصیف شرایط استخدامی برای پست «طراح ارشد محیطی»، از کار برای «ساخت دنیاهای نسل بعدی برای تعدادی پروژه پیش رو و هیجان‌انگیز» گفته است. در یک مورد جالب‌تر که مرتبط با استخدام در استودیو اصلی راک‌استار گیمز در نیویورک است، در چندین پست مختلف اشاره به موضوع «پروژه نسل بعدی» شده که در جستجوی ابزارهای توسعه موشن‌ کپچر (Motion Capture) هستند. گفتنی است که تکنولوژی موشن کچر، یکی از ابزارهای اصلی راک‌استار برای ضبط حرکات بازیگران، حالت‌ها و واکنش‌های مختلف صورت و ... است که در ساخت انیمیشن‌ها برای پروژه‌های خودشان به کار می‌برند.

در این فهرست نیز یک بار دیگر و این بار از «ابزارهای نسل بعدی موشن کپچر» نام برده شده است. به این منظور راک‌استار برای ساخت ابزارهای مختلف موشن کپچر برای نسل بعدی کنسول‌های بازی اقدام به جذب توسعه‌دهندگان جدید می‌کند. با در نظر گرفتن اهمیت این بخش در ساخت بازی‌های هر چه سینماتیک‌تر، باید دید که ابزارهای نسل بعدی موشن کپچر و درمجموع تکنولوژی‌های جدیدتر درنهایت چه نتایجی خواهند داشت.

آخرین پروژه راک‌استار که در اواخر سال گذشته میلادی عرضه شد، بازی Red Dead Redemption 2 بود که به عنوان یکی از موردتحسین‌ترین بازی‌های نسل هشتم شناخته می‌شود. با این بازی که درواقع تنها بازی کاملا نسل هشتمی راک‌استار بود، این شرکت یک بار دیگر نشان داد که به عنوان یکی از خلاق‌ترین بازی‌سازان صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود و آماده‌سازی این شرکت برای نسل بعدی کنسول‌های بازی، درحالی که معمولا هر پروژه آن‌ها برای تکمیل حدود یک دهه هم زمان طلب می‌کند، خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران محسوب می‌شود. راک‌استار البته در بحث تاخیر خوردن عرضه بازی‌هایش هم کاملا شناخته شده است، ولی در هر شرایط آن‌ها همیشه در زمینه فروش و دریافت امتیازات و بازخوردهای فوق‌العاده نیز مورد اقبال هستند.

بازی «Red Dead Redemption 2» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. پیش از این شایعاتی در زمینه عرضه بازی برای پلتفرم کامپیوتر نیز وجود داشت که البته هرگز تایید نشده‌اند. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.