نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 28 دی 1393
ساعت 17:14

مقصد جدید آی پی Brothers: A Tale of Two Sons مشخص شد

5 از 5

مقصد جدید آی پی Brothers: A Tale of Two Sons مشخص شد

Starbreeze AB سازنده ی بازی زیبای Brothers: A Tale of Two Sons اعلام نمود که این آی پی و تمامی موارد مربوط به آن را به مبلغ 500000 دلار به 505 Games واگذار نموده است . خانه ی جدید این IP در گذشته عناوینی همچون Terraria و Sniper Elite 3 را ساخته است . همانطور که اعلام شد تمام موارد وابسته به بازی از جمله نماد های تجاری و وبسایت های مرتبط نیز با این قرار داد واگذار شده اند .

" این واگذاری آخرین استراتژی ما در زمینه ی فروش در دنیای دیجیتال خواهد بود . اعتقاد ما بر این است که  Brothers: A Tale of Two Sons می تواند تحت مالکیت جدید پیشرفت کرده و موفقیت های بسیاری را در آینده از آن خود کند - Bo Andersson Klint مدیر ارشد Starbreeze AB "

بازی Brothers: A Tale of Two Sons در ماه های پایانی سال 2013 وارد بازار شد و توانست بالغ بر 800000 نسخه تا به این لحظه به صورت دیجیتال به فروش رساند که خود برای یک عنوان مستقل آمار بسیار مناسبی است . اینکه 505 Games چه بر نامه هائی برای این IP دارد هنوز مشخص نیست اما بر طبق بیانیه ی این شرکت ، از خرید Brothers: The Tale of two Sons بسیار خرسند هستند و علاقه دارند که این آی پی را در نسل جدید دنبال و منتشر کنند .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.