نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 بهمن 1397
ساعت 17:00

بازی Anthem گلد شد

0 از 5

با تایید BioWare، روند ساخت بازی Anthem هم‌اکنون تکمیل شده و امکان پری لود بازی نیز فراهم می‌باشد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی بعدی کمپانی بایوور یعنی Anthem، فقط چند هفته دیگر با انتشار فاصله دارد و در آستانه عرضه دموی عمومی از این بازی، به تازگی فاش شده که روند ساخت این بازی به شکل کامل به پایان رسیده، و اصطلاحا «گلد» شده است. پیرامون این خبر، اخیرا مایکل گمبل (Michael Gamble) از بایوور، از طریق حساب شخصی خود در توییتر نیز تکمیل مراحل ساخت بازی را تایید کرده است.

با در نظر گرفتن رسیدن خط توسعه بازی به این مرحله، سازندگان بازی حالا نسخه قابل تکثیر و عمومی را به ناشر تحویل دادند و از حالا تا روز عرضه بازی، همچنان به بررسی آن و رفع باگ‌ها و مشکلات احتمالی ادامه می‌دهند. این رفع ایرادات و باگ‌ها نیز در نهایت در قالب آپدیت روز اول برای بازی منتشر خواهد شد. همچنین با در نظر گرفتن اینکه بازی به صورت دنیای اشتراکی و همچنین Game as a Service منتشر می‌شود، طبیعتا حتی بعد از آپدیت روز اول و تا مدت‌ها نیز همچنان از پشتیبانی سازندگان برخوردار است. گلد شدن یک بازی، همچنین به معنای از بین رفتن شانس برای تاخیر در عرضه بازی نیز هست و به این ترتیب طرفداران، می‌توانند در موعد عرضه از قبل اعلام شده، این بازی را تجربه کنند.

پیرامون بازی Anthem، اخیرا فاش شد که هم‌اکنون بازیکنان همه پلتفرم‌های مقصد این عنوان، امکان پری لود دیتای بازی را پیدا کرده‌اند. به علاوه چند مرحله دموی قابل تجربه از بازی، ابتدا به صورت اختصاصی و VIP برای بازیکنان دارای دسترسی از فردا ۲۵ تا ۲۷ ژانویه (۵ تا ۷ بهمن) برگزار می‌شود. دموی عمومی و رایگان بازی نیز حدود یک هفته بعد و در روزهای اول تا سوم فوریه (۱۲ تا ۱۴ بهمن) در دسترس قرار می‌گیرد. تاریخ انتشار نسخه رسمی و نهایی بازی نیز کم‌تر از یک ماه دیگر در روز ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.