نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 19 بهمن 1397
ساعت 13:00

دموی رایگان Devil May Cry 5 هم‌اکنون در دسترس قرار دارد

بازیکنان PS4 و Xbox one از حالا امکان دریافت دموی رایگان DMC 5 را دارند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ چند ماه پیش، کپ‌کام اقدام به انتشار یک نسخه دمو رایگان از بازی Devil May Cry 5 کرده بود، که البته فقط در دسترس بازیکنان ایکس باکس وان قرار داشت. با توجه به استقبال گسترده طرفداران از این بازی، این شرکت در ادامه اعلام کرد که یک نسخه دمو متفاوت و رایگان دیگر از این بازی، این بار برای هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد. پیرامون این خبر، کپ‌کام به تازگی از طریق حساب توییتری این مجموعه اعلام کرده که این نسخه دمو، هم‌اکنون توسط بازیکنان Xbox One و PS4 قابل دریافت است.

در دموی رایگان و جدید این بازی، نوع جدیدی از سلاح مخصوص دست برای شخصیت Nero (موسوم به Devil Breaker) به نام Punch Line، و همچنین امکان ارتقا مهارت‌ها از طریق خودروی ون شخصیت Nico نیز وجود دارد. گفتنی که پیرامون این ویژگی دوم، براساس برخی گزارش‌ها ظاهرا در این قسمت نشانه‌هایی در ون وجود دارد، که بازیکنان این نسخه دمو خواهند توانست پیشرفت‌های خود را به بازی اصلی نیز منتقل کنند. دمو، همچنین اولین شانس بازیکنان پلی‌استیشن 4 برای تجربه این بازی «هک اند اسلش» است و نسخه قبلی دمو که انحصارا برای ایکس‌باکس وان منتشر شده بود، مدتی پیش نیز از دسترس عمومی بازیکنان ایکس‌باکس هم خارج شده بود.

بازی Devil May Cry 5، یک دنباله مستقیم داستانی برای بازی Devil May Cry 4 محسوب می‌شود که اولین بار در E3 2018 رونمایی شد. این بازی، تعدادی شخصیت جدید را در کنار شخصیت‌های اصلی و قابل بازی نسخه چهارم معرفی می‌کند. پیرامون این بازی، البته کپ‌کام با ساخت این نسخه درواقع به نوعی روند ریبوت شدن سری با بازی DmC: Devil May Cry را به نوعی نادیده گرفته است. در نسخه پنجم این سری، دو شخصیت نرو (Nero) و دانته (Dante) با حفظ بسیاری از مشخصه‌های مرتبط با بازی چهارم حاضر هستند که در کنار این دو، یک شخصیت قابل کنترل دیگر به نام وی (V) نیز در بازی وجود دارد. به گفته کپ‌کام، هر سه این شخصیت‌ها از نظر استایل مبارزاتی با یکدیگر متفاوت هستند و در حالی که نرو و دانته، مثل سابق از شمشیر برای مبارزه استفاده می‌کنند، شخصیت وی با یک نوع تبر مبارزه کرده و امکان احضار موجودات و کنترل آن‌ها را هم دارد.

بازی «دویل می کرای 5» قرار است در روز ۸ مارس (۱۷ اسفند) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.