نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 19 بهمن 1397
ساعت 15:00

رشد چهار برابری بازیکنان Apex Legends در گزارش جدید

آمارهای Apex Legends رشد ۴ برابری بازیکنان نسبت به گزارش قبل را نشان می‌دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی ژانر بتل رویالی Apex Legends، حدود سه روزی هست که به شکل رسمی معرفی و عرضه شده و با توجه به آمارها، با رشد بسیار سریع بازیکنان هم مواجه بوده است. گزارش قبلی که در ارتباط با تعداد بازیکنان بازی منتشر شده بود، EA از وجود ۲٫۵ میلیون کاربر جدید و حدود ۶۰۰ هزار بازیکن فعال خبر داده بود و حالا در گزارش جدیدتر، این آمار حالا به عدد ۱۰ میلیون کاربر جدید و بیش از ۱ میلیون بازیکن فعال رسیده است؛ آمارهایی که بدون شک برای یک بازی با عمر فقط سه روزه، واقعا اعدادی حیرت‌انگیز به نظر می‌رسند.

پیرامون موفقیت جالب‌توجه این بازی بتل رویالی و در دنیای مجموعه Titanfall، مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز نیز هیجان خود از استقبال گسترده بازیکنان و همچنین نرخ رضایت بالای آن‌ها از بازی را پنهان نکرده بود. با این حال گزارش قبلی، یک گزارش زودهنگام بود و حالا پس از گذشت مدت زمانی بیشتر، می‌توان فهمید که صحبت‌ها از نرخ رضایت بالا از بازی درست بوده است. در این رابطه، لایواستریم‌های منتشر شده از Apex Legends نیز نشان می‌دهد که این بازی یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای این روزها در توییچ را دارد.

پیرامون این بازی، الکترونیک آرتز اخیرا گفته بود که عرضه این بازی مغایرتی با بخش بتل رویال بازی Battlefield V (موسوم به Firestorm) نیز ایجاد نمی‌کند. همچنین استودیو Respawn Entertainment به عنوان سازنده بازی و همچنین سری تایتان‌فال، اعلام کرده است که آن‌ها در حال حاضر روی بازی Apex Legends تمرکز کرده‌اند و به این ترتیب، فعلا خبری از بازی Titanfall 3 نخواهد بود. گرچه این استودیو، به این موضوع اشاره کرده که یک بازی مرتبط با همین سری نیز در ادامه سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود.

Apex Legends درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر به شکل رایگان در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.