نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 24 بهمن 1397
ساعت 17:00

تعداد بازیکنان عنوان Apex Legends به ۲۵ میلیون نفر رسید

ریسپاون تعداد بازیکنان Apex Legends در هفته اول را ۲۵ میلیون نفر اعلام کرد.

1 از 5

عنوان Apex Legends جدیدترین عضو سبک بتل رویال است که هفته گذشته به صورت رایگان برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شد. از آن زمان تاکنون، این بازی موفق شده تا رکوردشکنی‌هایی در زمینه تعداد بازیکنان همزمان، تعداد بیننده در توییچ و غیره کند. حال با ورود به هفته دوم عرضه، شرکت الکترونیک آرتز (EA) و استودیو ریسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، گزارش جدیدی از تعداد بازیکنان عنوان Apex Legends منتشر کرده‌اند.

«وینس زامپلا»، یکی از موسسین استودیو ریسپاون طی پستی اعلام کرد که تعداد بازیکنان کلی بازی Apex Legends از ۲۵ میلیون نفر عبور کرده است. وی همچنین افزود که طی هفته ابتدایی عرضه، تعداد بازیکنان هم‌زمان این عنوان بتل رویال در مقطعی به بیش از ۲ میلیون نفر رسید. زامپلا در نهایت از تمامی طرفداران به خاطر پشتیبانی‌هایشان تشکر کرد و گفت:

از طرف تمامی اعضای استودیو ریسپاون، از شما تشکر می‌کنم. شور و اشتیاق جامعه بازیکنان برای بازی Apex Legends فوق‌العاده بوده است؛ به طوری که ما این شور و حرارت را در استودیو نیز احساس کردیم. ما هرگز نمی‌توانستیم به جایی که امروز هستیم، بدون شما برسیم. در نهایت امیدواریم که در این ماجراجویی رو به آینده، شما را در کنارمان داشته باشیم.

بازی Apex Legends برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.