نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 24 بهمن 1397
ساعت 21:30

دو عنوان دیگر به سرویس Backwards Compatibility اضافه شدند

دو بازی دیگر به سرویس Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه شدند.

0 از 5

لیست بازی‌های سرویس Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان روز به روز در حال گسترش است و کمپانی مایکروسافت امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، از اضافه شدن دو عنوان دیگر به این لیست خبر داد. طبق اعلام میجور نلسون، این دو بازی The King of Fighters XIII و Orcs Must Die نام داشته که برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شدند و شما از امروز می‌توانید آن‌ها را روی کنسول نسل هشتمی خود تجربه کنید.

هر دو بازی‌های The King of Fighters XIII و Orcs Must Die اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه شدند. بازی The King of Fighters XIII نسخه‌ای از سری بازی‌های مبارزه‌ای محبوب کمپانی SNK محسوب می‌شود؛ استودیو توسعه دهنده با عرضه این نسخه و حذف کردن تمامی عناصری که موجب ناامیدکننده شدن نسخه قبلی سری یعنی King of Fighters XII شده بود، توانست تا دوباره فرانچایز را احیا کرده و به فرم اصلی برگرداند. در این بین، Orcs Must Die یک بازی دفاع از قلع و اکشن است که بازیکنان را در نقش یک قهرمان قرار می‌دهد که باید با استفاده از انواع و اقسام تله‌ها و اسلحه‌ها، از قلعه خود در برابر هجوم اُرک‌ها محافظت کند. گفتنی است که این بازی از المان‌های آنلاین و چندنفره نیز بهره می‌برد.

شما با در اختیار داشتن نسخه فیزیکی هرکدام از بازی‌های اشاره شده، می‌توانید دیسک بازی را وارد کنسول ایکس‌باکس وان خود کرده و پس از دانلود اطلاعاتی، آن را تجربه نمایید. در صورتی که پیش از این نسخه دیجیتالی این دو بازی را خریداری کرده باشید، آن‌ها به صورت خودکار به بخش Ready to Download منو‌ My Games and Apps اضافه خواهند شد.

کمپانی مایکروسافت از زمان معرفی این سرویس Backwards Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان، پیوسته به صورت هفتگی بازی‌های جدیدی به آن اضافه کرده است. بازی Lego Batman 2: DC Super Heroes و Port Royale 3: Pirates & Merchants هفته گذشته به لیست بازی‌های این سرویس اضافه شدند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.