نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 14 اسفند 1397
ساعت 09:00

Apex Legends در یک ماه بیش از 50 میلیون بازیکن داشته است

Respawn آمارهای خیره‌کننده ماه اول عرضه Apex Legends را منتشر کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ «وینس زامپلا (Vince Zampella)» از استودیو Respawn، به تازگی گفته که بازی سبک بتل رویال Apex Legends موفق شده تا در اولین ماه عرضه خود به آمار بیش از ۵۰ میلیون بازیکن دست پیدا کند. او همچنین در قالب یک کلیپ جالب، به دیگر آمارهای بازی در اولین ماه حیات آن اشاره کرده است.

بازی Apex Legends، پدیده یک ماه اخیر در صنعت بازی بوده و به عنوان یک بازی شوتر اول شخص و بتل رویال، با سرعتی غافلگیرکننده خود را به جمع محبوب‌ترین عناوین این ژانر رسانده است. این بازی حالا اولین ماه از عرضه خودش را به صورت کامل پشت سر می‌گذارد و به مناسبت این اتفاق، وینس زامپلا، رئیس استودیو Respawn Entertainment تصمیم گرفته تا به برخی از آمارهایی که بازی موفق به کسب آن‌ها شده اشاره داشته باشد. مهم‌ترین آمار درباره این بازی، به مجموع بازیکنانی اختصاص دارد که در طول تنها یک ماه بازی را تجربه کرده‌اند. این رقم ۵۰ میلیون بازیکن است که مجموع کل بازیکنان از هر سه پلتفرم مقصد این بازی اعلام شده است. گفتنی است که این یک آمار واقعا خیره‌کننده حتی در مقیاس ژانر بتل رویال است و گفته شده که این میزان بازیکن، حتی رکورد بازی بی‌نهایت محبوب و ترند اصلی این ژانر یعنی «فورتنایت (Fortnite)» را هم جابجا کرده است. گفتنی است که فورتنایت برای رسیدن به ۵۰ میلیون بازیکن، به ۴ ماه زمان نیاز داشته است.

زامپلا در حساب توییتری خود با اشاره به این خبر، از طرفداران نیز به خاطر حمایت و استقبال از بازی تشکر کرد. او همچنین با انتشار یک کلیپ، به دیگر آمارهای جالب بازی و همچنین لحظات جذابی که بازیکنان در این ماه خلق کردند اشاره داشته است. شما در ادامه این پیام و کلیپ آماری را مشاهده می‌کنید:

ممنون از ۵۰ میلیون بازیکنی که از زمان انتشار Apex Legends وارد این بازی شدند! همه شما طرفداران بودید که باعث شدید این بازی به چیزی استثنایی تبدیل شود، و چیزهای خیلی بیشتری هم برای این بازی در پیش خواهد بود.

بازی Apex Legends، به عنوان یک تجربه «بتل رویال» و «رایگان» ساخته و منتشر شده و با در نظر گرفتن همه بازخوردها و نقدهای مثبتی که پیرامون آن به اشتراک گذاشته شده، بسیاری از تحلیلگران از همان ابتدا برای بازی آینده روشنی پیش‌بینی می‌کردند. این بازی در حال حاضر به صورت رایگان، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از Apex Legends را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.