نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 22 اسفند 1397
ساعت 13:00

بتای عمومی Project xCloud در سال ۲۰۱۹ انجام می‌شود

دوره آزمایشی پروژه استریم بازی Project xCloud در سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بنا به گفته مایکروسافت، این شرکت قصد دارد تا در سال ۲۰۱۹ رسما دوره آزمایشی و بتای عمومی را برای پروژه استریم بازی این شرکت، موسوم به «Project xCloud» برگزار کند. Project xCloud یک پروژه جاه‌طلبانه و در حال ساخت توسط مایکروسافت است که به گفته آن‌ها، اجازه می‌دهد تا بازیکنان امکان تجربه «همه بازی‌ها روی هر سایز از نمایشگر» را پیدا کنند.

جدیدترین قسمت از Inside Xbox، شامل یک اطلاعیه مهم از جانب مایکروسافت بود که این شرکت پس از رونمایی چند ماه پیش از Project xCloud، حالا قصد دارد که در ادامه همین سال ۲۰۱۹ میزبان دوره‌های آزمایشی برای استفاده از سرویس باشد. به گفته مایکروسافت این شامل بیش از یک دوره بتا خواهد بود، که به صورت باز و عمومی هم برگزار می‌شود. Project xCloud در واقع پاسخ مایکروسافت به یک ترند جدید در صنعت گیم است، که بازیکنان قادر باشند بدون محدودیت دراختیار داشتن کنسول/سیستم منحصر به فرد و خاصی، امکان تجربه هر نوع بازی کوچک و بزرگی را صرفا از طریق اتصال اینترنت، به صورت استریمی و بر روی هر نوع نمایشگری داشته باشند. پیش از معرفی این سرویس، گوگل نیز از پروژه استریمی خودش رونمایی کرده بود که در یک دوره آزمایشی، امکان تجربه استریمی بازی Assassin's Creed Odyssey را روی «مرورگر کروم» می‌داد.

نکته جالب درباره اطلاعیه اخیر در Inside Xbox، نمایش یک دموی کوتاه از اجرای استریمی بازی Forza Horizon 4 روی یک گوشی اندرویدی بود؛ با این حال این دمو چندان جالب نبود چون یکی از این دو حالت، یعنی یا تاخیر بالایی در حین تجربه استریمی وجود داشت که البته مشکل بزرگی برای روش اسریمی است، و یا اینکه این دراقع ضرفا یک ویدیو تقلبی و از قبل ضبط شده از بازی روی گوشی بود. در هر صورت باید توجه داشت که پروژه هنوز در دست توسعه قرار دارد و تاریخ دقیق دوره‌های بتا هم مشخص نشده است. شما در ادامه پست توییتری ایکس‌باکس در این ارتباط را نیز مشاهده می‌کنید:

آنچه دوست دارید را در هر هر زمان و روی هر دیوایسی که می‌خواهید بازی کنید. Project xCloud برنامه‌های بزرگی دارد و در همین سال میلادی کارشان را شروع می‌کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.