نویسنده: فرشاد جمعه، 02 فروردين 1398
ساعت 16:00

اپیک گیمز: هر عنوانی را به فروشگاه خود راه نمی‌دهیم

معیارهای اپیک گیمز به هر عنوانی اجازه‌ی انتشار نمی‌دهد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بدون تردید می‌توان فروشگاه اپیک گیمز را یکی از رقیبان سرسخت استیم دانست اما آن‌ها از یک جهت تفاوت قابل توجهی با یکدیگر دارند؛ استیم به هر عنوانی اجازه‌ی انتشار خواهد داد (گرچه برخی از عناوین بدلیل گزارش بازیکنان از استیم حذف می‌شوند.) اما عناوین ارائه شده در اپیک گیمز، تحت معیارهایی انتخاب می‌شوند. Tim Sweeney به عنوان مدیر عامل اپیک گیمز اعلام کرد:

معیارهای استاندارد کیفیتی داریم که براساس آن‌ها نمی‌توانیم به هر عنوانی اجازه‌ی انتشار دهیم. در صورت تایید استاندارد، ما به هر بازی‌ای اجازه انتشار می‌دهیم، می‌خواهد یک بازی مستقل باشد یا یک بازی AAA بزرگ؛ ما به تمام جزئیات بازی دقت می‌کنیم، مثلا از دید ما، GTA عنوانی خوبی است اما اپیک گیمز اجازه نمی‌دهد بازی‌هایی با چنین محتوایی عرضه و منجر به آزار بازیکنان شوند. PC یک پلتفرم باز است و اگر عنوانی از طریق ما به فروش نرسد، قابلیت خرید مستقیم آن از طریق ناشر وجود خواهد داشت.

ما بدنبال گواهی ساختی همچون کنسول‌ها نیستیم اما فکر می‌کنم باید از کیفیت چیزی که قرار است در فروشگاهمان ارائه شود، با خبر باشیم و در مورد آن تصمیم گیری کنیم.

فرشاد | اخبار | 22/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.