نویسنده: فرشاد یکشنبه، 11 فروردين 1398
ساعت 13:00

جزئیات جدیدی در مورد بازی Fallout 76 به اشتراک گذاشته شد

تاد هاوارد از مشکلات مراحل ساخت بازی Fallout 76 می‌گوید

4.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Fallout 76 در اواخر سال گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت اما همچون بازی Anthem، با مشکلات مختلفی نظیر باگ، عملکرد اشتباه و ... روبرو بود، البته استودیوی «بتسدا» (Bethesda) با گذشت زمان اقدام به ساخت و ارائه‌ی آپدیت‌هایی برای این بازی نمود تا ضمن برطرفسازی مشکلات عملکردی آن، محتوای جدیدی نیز به این بازی اضافه شود.

در پنلی که اخیراً استودیوی بتسدا در نمایشگاه PAX East داشته است، «تاد هاوارد» (Todd Howard) به عنوان کارگردان بازی Fallout 76، جزئیاتی را در مورد مشکلات آن به اشتراک گذاشت، اصلی‌ترین نکته‌ای که او بر آن تاکید داشت، مشکلاتی بود که تیم سازنده در حین ساخت این بازی داشته‌اند، او گفت:

بازی Fallout 76 برای ما و استودیوی ما، عنوانی بسیار جدید بود. می‌دانستیم که مشکلاتی را در مراحل ساخت این بازی پشت سر خواهیم گذاشت اما برخی از آن‌ها بسیار فراتر از حد انتظار ما بودند. این پروژه‌ای بسیار جدید و سخت برای ما بود. صادقانه بگویم، در زمان ساخت عنوان Fallout 76، مشکلات متعددی داشتیم و برخی اوقات، این مشکلات خود را برروی صفحه نمایش به ما نشان می‌دادند، مشکلاتی که هرگز خواستار آن‌ها نخواهید بود.

استودیوی ما به مرور زمان توسعه یافت، در حال حاضر ما چهار استودیوی مختلف را در آمریکای شمالی در اختیار داریم، راکیل، آستین، دالاس و مونترال، این بازی منجر شد که بخش اعظمی از نیروی انسانی این چهار استودیو در کنار هم کار کنند تا این بازی را به چیزی که امروزه می‌بینید برسانند، می‌دانستیم که عرضه‌ی این بازی، تنها آغاز مشکلات خواهد بود. از اینکه شاهد عملکرد خیلی خوب بازی بودیم، بسیار هیجان زده شدیم.

برخلاف اعتقاد برخی افراد، عنوان Fallout 76 به منزله‌ی یک شکست برای استودیوی بتسدا نیست، هاوارد در این رابطه اعلام کرد:

در حال حاضر میلیون‌ها بازیکن در حال اجرای این بازی هستند و ما حجم زیادی از بازخوردها را دریافت کرده‌ایم؛ ما بدنبال ساخت نوعی پلتفرم برای Fallout هستیم، ایده‌های مختلفی را در سر داریم؛ در آینده شاهد محتوای فوق العاده‌ای خواهید بود.

عنوان Fallout 76 که هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس بازیکنان قرار دارد، در ماه‌های آینده آپدیت‌های بیشتری را دریافت خواهد کرد.

فرشاد | اخبار | 31/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.