نویسنده: فرشاد یکشنبه، 11 فروردين 1398
ساعت 20:00

عدم حضور The Elder Scrolls VI و Starfield در نمایشگاه E3 2019

دو بازی The Elder Scrolls VI و Starfield در نمایشگاه E3 حضور نخواهند داشت

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در بیست و پنجمین سالگرد بازی Elder Scrolls، «تاد هاوارد» (Todd Howard) به عنوان یکی از مدیران استودیوی «بتسدا» (Bethesda) اعلام کرد که در نمایشگاه E3 سال 2019، شاهد حضور دو بازی The Elder Scrolls VI و Starfield نخواهیم بود؛ درنمایشگاه E3 سال گذشته، استودیوی بتسدا بصورت رسمی تایید کرده بود که دو بازی گفته شده، در دست ساخت قرار دارند.

همچنین، این استودیو اعلام کرد که در مراحل ساخت عناوین خود، در حال استفاده از تکنولوژی اسکن جدیدی به نام Photogrammetry است که به آن‌ها اجازه‌ی اسکن اشیاء واقعی و استفاده‌ی 3 بعدی از آن‌ها را در محیط بازی‌ها می‌دهد؛ از این تکنولوژی همچنین در طراحی شخصیت مورد علاقه‌ی بازیکنان یعنی Shirley Curry به عنوان یک NPC استفاده شده است.

با حذف دو بازی Starfield و The Elder Scrolls VI، بتسدا برروی باقی عناوین در دست ساخت خود متمرکز خواهد شد، DOOM Eternal و Wolfenstein: Youngblood از جمله عناوینی هستند که انتظار می‌رود حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته باشند. باید دید که این استودیو سورپرایز بزرگ دیگری را برای طرفداران در نظر گرفته یا خیر.

هنوز تاریخ عرضه یا پلتفرم مشخصی برای دو بازی حذف شده از نمایشگاه E3 2019 اعلام نشده است.

فرشاد | اخبار | 31/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.