نویسنده: فرشاد سه شنبه، 13 فروردين 1398
ساعت 19:00

اعلام جزئیات جدیدی در مورد نسخه‌ی سال بازی Borderlands

نسخه‌ی PC بازی Borderlands: Game of the Year از قابلیت HDR پشتیبانی نمی‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیراً شاهد معرفی بازی Borderlands 3، نسخه‌ی سال بازی Borderlands و همچنین آپدیت رایگان Ultra HD برای مجموعه‌ی Borderlands: The Handsome (شامل دو عنوان Borderlands: The Pre-Sequel و Borderlands 2) بودیم.

اکنون شرکت 2K Games به عنوان ناشر این فرانچایز، تایید کرده که برخلاف نسخه‌ی کنسولی، نسخه‌ی PC بازی Borderlands: Game of the Year Edition و همچنین آپدیت Ultra HD معرفی شده، از قابلیت HDR پشتیبانی نخواهد کرد، گرچه بنظر نمی‌رسد که عدم وجود چنین قابلیتی برروی نسخه‌ی PC این عناوین، همچون نسخه‌ی کنسولی آن‌ها مشکلی را برای بازیکنان ایجاد کند!

«پاتریک فن» (Patrick Fenn) از استودیوی گیرباکس نیز در توییتر خود اعلام کرد که نسخه‌ی PC بازی Borderlands: Game of the Year Edition از قابلیت «تقسیم صفحه نمایش» (Splitscreen) و همچنین Ultrawide پشتیبانی نخواهد کرد، البته بازیکنان این نسخه، همچنان قادر خواهند بود تا از قابلیت co-op آنلاین آن استفاده کنند. فن در توییت دیگری اعلام نمود که کلیه‌ی نسخه‌های این بازی از قابلیت FOV Slider پشتیبانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که براساس توییت فن، نسخه‌ی کنسولی بازی Borderlands: Game of the Year Edition با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد اما اگر از قابلیت تقسیم صفحه نمایش آن استفاده کنید، نرخ فریم به نصف، یعنی 30 کاهش خواهد یافت.

نسخه‌ی سال بازی Borderlands در تاریخ 3 آوریل (برابر با 14 فروردین ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 02/04/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.