نویسنده: فرشاد جمعه، 09 فروردين 1398
ساعت 08:00

بازی Borderlands 3 تایید شد

اولین تریلر رسمی از بازی Borderlands 3 منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Borderlands 3 بالاخره توسط «گیرباکس سافتور» (Gearbox Software) معرفی و اولین تریلر رسمی آن منتشر شد؛ به گفته‌ی سازنده، این عنوان به مدت پنج سال در دست ساخت قرار داسته است.

در تریلر منتشر شده، شاهد چهره‌های آشنایی چون Brick ،Maya ،Lilith و Tiny Tina، دو دنیای جدید که در یکی از آن‌ها شهری مربوط به دوران آینده و در دیگری، شاهد پرسه زدن دایناسورها در اطراف خواهید بود!

هنوز تاریخ عرضه‌ای برای بازی Borderlands 3 اعلام نشده اما بنظر می‌رسد که سازندگان در تاریخ 3 آوریل (برابر با 14 فروردین سال 1398) اطلاعاتی بیشتری از این بازی را به اشتراک خواهند گذاشت. در ادامه شاهد تریلر رسمی عنوان Borderlands 3 خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 29/03/2019
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    با وجود اینکه عاشق شوترهای اول شخص هستم اما هیچوقت نتونستم با بردرلندز ارتباط برقرار کنم؛ طنز عالی داره و داستان و شخصیت پردازیش هم خیلی خوبه، اما نمیدونم چرا گیم پلیش همیشه برام خسته کننده بوده. ولی این تریلر رو که الان دیدم و متوجه شدم Rhys(شخصیت اصلی TFTB) داخلش هست، براش هایپ شدم:vamp: امیدوارم دوبلورش همون Troy Baker باشه. آخ اگر Fiona هم داخل بازی باشه و دوبلورش همون Laura Bailey باشه دیگه عالی میشه:in-lo:

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط Projacker ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.