نویسنده: فرشاد جمعه، 23 فروردين 1398
ساعت 09:00

گوریلا گیمز برروی یک عنوان آنلاین معرفی نشده کار می‌کند

لیست مشاغل مورد نیاز گوریلا گیمز، حکایت از یک عنوان آنلاین معرفی نشده دارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با آنکه استودیوی «گوریلا گیمز» (Guerrilla Games) عملکرد درخشانی با بازی Horizon: Zero Dawn داشت، اما این استودیو شهرت اصلی خود را از طریق مجموعه عناوین Killzone بدست آورد.

اخیراً استودیوی گوریلا اقدام به انتشار لیست مشاغل مورد نیاز جدیدی نموده که براساس آن، این استودیو بدنبال فردی با توانایی کار با جاوا، جهت کار برروی یک عنوان معرفی نشده است؛ براساس توضیحات این شغل، بنظر می‌رسد که بازی مورد نظر، تمرکز قابل توجهی برروی بخش آنلاین داشته و شامل سیستم‌هایی نظیر مچ میکینگ، مسابقات، کلن و لیدر برد خواهد بود.

در بخش دیگری از توضیحات این شغل، به اختصاص سرورهای جدید، بدون Downtime و ادغام سرورهای بازی با PSN اشاره شده است؛ افرادی که خواستار این شغل هستند، باید درک قابل توجهی از تکنولوژی‌های مربوط به وب داشته و همچنین به بازی‌های آنلاین علاقه داشته باشند.

مدت‌ها است که طرفداران فرانچایز Killzone، خواستار عنوان جدیدی از این مجموعه بازی هستند، ساخت عنوان جدیدی بر پایه بخش آنلاین، می‌تواند نشان دهنده بازی جدیدی از این فرانچایز محبوب باشد! گرچه این امکان نیز وجود دارد که گوریلا گیمز قصد کار کردن برروی یک IP کاملاً جدید را داشته باشد.

فرشاد | اخبار | 12/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.