نویسنده: فرشاد سه شنبه، 03 ارديبهشت 1398
ساعت 22:15

عنوان بازی Days Gone چه معنایی دارد؟

کارگردان بازی: Days Gone می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ «جان گاروین» (John Garvin) به عنوان کارگردان بازی Days Gone در سبک جهان باز، اکشن ماجراجویانه جزئیاتی را در مورد معنای عنوان این بازی ارائه کرده است.

به گفته‌ی گاروین، عنوان Days Gone می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد که یکی از آن‌ها، معنای دورانی پس از آخر الزمانی است، زمانی که همه چیز نابود شده و انسان‌ها برای در امان ماندن از مخاطرات طبیعی و استفاده از منابع باقی مانده، با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ به گفته‌ی گاروین، این عنوان همچنین می‌تواند به سیکل شب و روز نیز اشاره داشته باشد، سیکلی که برروی حوادث دنیای این بازی تاثیر گذار خواهد بود، گاروین اعلام کرد:

عنوان این بازی می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد، یکی از ساده‌ترین معانی آن، روزی است که سپری شده! سیکل شب و روز اهمیت زیادی در این بازی دارد و برروی چالش‌ها، خطرات و حوادثی (که مخصوصاً در شب روی می‌دهند.) که در دنیای آن روی خواهند داد، تاثیر گذار خواهد بود، تغییر در وضعیت حضور Freakers یا Marauders از جمله‌ی این تاثیرات هستند، بطور مثال در طول روز، شاهد حضور Marauders خواهید بود که در تلاش‌اند شما و موتور شما را از جاده منحرف کنند.

فکر می‌کنم که اگر 10 بازیکن اقدام به اجرای Days Gone نمایند، 10 پاسخ مختلف در مورد مفهوم و معنی عنوان این بازی ارائه خواهند کرد.

بازی Days Gone در تاریخ 26 آوریل (برابر با ششم اردیبهشت ماه) بصورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 23/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.