نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 20 خرداد 1398
ساعت 02:24

فیفا استریت در قالب حالت جدید FIFA 20 برمی‌گردد

اولین اطلاعات FIFA 20 به صورت رسمی منتشر شد

2 از 5

شب گذشته شرکت الکترونیک آرتز اولین اطلاعات رسمی FIFA 20 را طی همایش خود منتشر کرد. مهم‌ترین ویژگی بازی امسال اضافه شدن فیفا استریت است که در این اثر با نام Volta شناخته می‌شود. برای سالیان سال دوستداران فوتبال از EA می‌خواستند که نسخه جدیدی از مجموعه FIFA Street را روانه بازار کند و حالا این امر پس از سال‌ها – البته به شکل متفاوتی – محقق شد.

حالت Volta در عین حفظ کردن المان‌های اصلی فوتبال‌ خیابانی مثل دریبل‌های متنوع، استایل متفاوت بازی‌کن‌ها و... ویژگی‌های جدیدی هم دارد. در این بخش می‌توانید بازی‌کن مخصوص به خود را بسازید، او را شخصی‌سازی کنید و در نقاط مختلف جهان مثل لندن، آمستردام و توکیو توپ بزنید.

مسابقات این بخش در حالت‌های سه به سه، چهار به چهار و پنج به پنج برگزار می‌شود. همچنین حالت واقعی و حرفه‌ای فوتسال هم در بازی حضور دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این بخش، وجود حالت داستانی است؛ گفته می‌شود که در بخش داستانی می‌توانید به مسابقات جهانی Volta راه پیدا کنید و قهرمان جهان شوید.

fifa 20 VOLTA

در کنار اعلام این خبر، شرکت EA جزئیاتی از بازی اصلی هم به اشتراک گذاشت؛ هوش مصنوعی بازی‌کنان و فیزیک توپ در FIFA 20 تغییراتی به خود دیده و سبب شده تا بازی به واقعیت نزدیک‌تر شود و گیمرها کنترل بیش‌تری روی گیم‌پلی داشته باشند. گفتنی است که الکترونیک آرتز هر ساله سعی دارد با این مدل تبلیغات ثابت کند که بازی پیشرفت زیادی داشته ولی در نهایت و هنگامی که نسخه نهایی روانه بازار می‌شود، می‌بینیم که به جز یکسری تغییرات جزئی، همه چیز سرجای خودش باقی مانده است. امیدواریم روزی برسد که الکترونیک آرتز خبر از حذف هندیکپ بدهد.

FIFA 20 در تاریخ 5 مهر 1398 برای PS4 ،Xbox One و PC عرضه می‌شود. در کنار این پلتفرم‌ها، نسخه نینتندو سوئیچ بازی هم تحت عنوان FIFA 20 Legacy Edition در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این نسخه از بازی تغییرات بسیار کمی داشته و به جز لباس جدید تیم‌ها و نقل و انتقالات تغییر مهم دیگری را در گیم‌پلی شاهد نیستیم.

در حال حاضر امکان پیش خرید بازی وجود دارد. جوایز پیش‌خرید هم مثل سال‌های قبل تنها به یکسری آیتم در Ultimate Team محدود می‌شود. البته افرادی که نسخه‌های Ultimate و Champions Editions را بخرند، می‌توانند سه روز زودتر از دیگران بازی را شروع کنند.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.