نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 19 دی 1398
ساعت 16:00

بسته WWE 2K20 Originals: Wasteland Wanderers منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام 2K، بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند دومین بسته محتوایی WWE 2K20 Originals را دریافت کنند.

بازیکنان WWE 2K20 حالا می‌توانند جدیدترین بسته محتوایی ویژه از بسته‌های WWE 2K20 Originals را دریافت کنند. این بسته که دومین در این مجموعه است، Wasteland Wanderers نام دارد و حالا در نسخه‌های WWE 2K20 Deluxe و SmackDown! 20th Anniversary Editions بازی قابل دسترسی است؛ این بسته به صورت جداگانه نیز با قیمت ۱۵ دلار در فروشگاه‌های دیجیتال فروخته می‌شود. گفتنی است که مجموعه WWE 2K20 Originals که درنهایت از ۴ بسته بزرگ تشکیل می‌شوند، شامل محتواهایی هستند که در آن بازیکنان وارد محوطه‌های تخیلی کاملا جدیدی از دنیای WWE می‌شوند. از این مجموعه، تا پیش از این بسته Bump in the Night هم منتشر شده بود که متناسب با حال و هوای هالووین بود.

بسته جدید Wasteland Wanderers شامل محتواهای مختلفی از جمله نمایش‌های Showcase جدید، Story Tower های جدید، رینگ‌های جدید، آیتم‌های مربوط به شخصیت‌ها، اسلحه و صداگذاری‌های تازه و همچنین گزارشگر جدید از جمله مهم‌ترین الحاقیه‌های تازه برای بازی هستند. گفتنی است که همان‌طور که از اسم آن مشخص است، تمرکز اصلی این بسته برای این محتواها یک «تیم پسا آخرالزمانی» و ویرانی است.

شما می‌توانید برای مشاهده همه محتواهای جدید که بواسطه این بسته به بازی اضافه می‌شود به وب‌سایت رسمی 2K مراجعه کنید. در این رابطه، این شرکت ویدیویی مرتبط هم به اشتراک گذاشته که می‌توان آن را در یوتیوب مشاهده کرد.

بازی WWE 2K20 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.