نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 16 بهمن 1398
ساعت 14:00

پلاتینیوم گیمز پیرامون وبسایت Platinum 4 توضیحات تازه‌ای داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ وب‌سایت جدید Platinum 4 پلاتینیوم گیمز اشاره به معرفی چهار پروژه جدید از جمله The Wonderful 101 است.

روز گذشته گزارشی از راه‌اندازی یک وب‌سایت تازه از جانب استودیو ژاپنی PlatinumGames منتشر شد که پیرامون ماهیت مرموز آن سوالاتی وجود داشت. این شرکت اندکی بعد نیز اعلام کرد که با راه‌اندازی کمپین Kickstarter قصد دارد تا پروژه پورت کردن عنوان The Wonderful 101 برای سوییچ را دنبال کند. با توجه به شفاف‌سازی اخیری که پیرامون وب‌سایت منتشر شده، حالا فاش شده که منظور از Platinum 4 درواقع اشاره به معرفی چهار پروژه جدید از جانب استودیو است؛ به این ترتیب با معرفی The Wonderful 101 طرفداران حالا می‌توانند منتظر رونمایی از سه بازی دیگر هم باشند.

پلاتینیوم گیمز در زمان معرفی The Wonderful 101: Remastered برای سوییچ، گفته بود که کمپین کیک‌استارتر بازی به خوبی پیش می‌رود. این خبر درست پس از راه‌اندازی وب‌سایت Platinum 4 بود که حالا با توجه به گزارش جدید، به نظر عدد چهار صرفا قصد انتقال همین پیام «چهار بازی در صف معرفی قرار دارد» را داشته است. استودیو درباره سه بازی دیگر نیز گفته که آن‌ها نیز «به زودی» رونمایی خواهند شد و به این ترتیب، خبری از تاریخ یا پنجره زمانی خاصی منتشر نشده است.

PlatinumGames اخیرا بودجه مناسبی هم از شرکت سرمایه‌گذاری چینی Tencent دریافت کرده بودند. جدای از این موارد، این شرکت ژاپنی هم‌اکنون روی چند پروژه مختلف به صورت همزمان نیز کار می‌کند. آن‌ها درحال حاضر بازی Babylon’s Fall برای عرضه روی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی را در دست ساخت دارند و از طرفی دیگر، بازی Bayonetta 3 برای نینتندو سوییچ نیز مراحل تولید خودش را می‌گذراند. پیرامون Babylon’s Fall شرکت قبلا گفته بود که برای این بازی در تابستان ۲۰۲۰ اطلاعات تکمیلی بیشتر منتشر خواهد شد. با این حال Bayonetta 3 عنوانی است که بیشتر طرفداران امیدوار به عرضه سال ۲۰۱۹ آن بودند، اتفاقی که رخ نداد و درحال حاضر هم مشخص نیست که این بازی در چه زمانی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.