نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 03 فروردين 1399
ساعت 09:00

تاریخ عرضه Final Fantasy 7 Remake تغییر نکرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس گفته که علیرغم تاثیرات ویروس کرونا، تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII Remake همچنان تغییری نکرده است.

در میان چندین بازی بزرگ در صف عرضه برای سال ۲۰۲۰، اولین بخش بازی Final Fantasy 7 Remake یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین عناوین محسوب می‌شود. این بازی، طبق اعلام‌های قبلی باید تاکنون عرضه می‌شد اما درنهایت با یک تاخیر کوتاه در عرضه مواجه شد و درحال حاضر، کم‌تر از بیست روز تا انتشار فاصله دارد. با در نظر گرفتن این موعد عرضه نزدیک و همچنین شرایط ویژه‌ای که همه‌گیری جهانی ویروس کرونا ایجاد کرده، نگرانی‌هایی وجود دارد که این بازی با تاخیر دیگری مواجه شود. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌ها از جمله خرده‌فروشی‌های بازی، به خاطر شرایط قرنطینه در نقاط مختلف جهان تعطیل هستند و نگرانی‌هایی هم در زمینه کمبود ذخایر برای عرضه نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها نیز وجود دارد. در این رابطه، اسکوئر انیکس اخیرا گفته که این بازی قرار نیست با تاخیر دیگری مواجه شود و تاریخ عرضه همچنان بدون تغییر است، هرچند نگرانی‌هایی درباره عرضه نسخه فیزیکی بازی وجود دارد.

خبر اخیر که در یک پست توییتری تصویری منتشر شده، البته مشخصا ابهام‌هایی را نیز درباره عرضه به موقع در همه نواحی جهان ایجاد کرده و همچنین گفته شده که در طول هفته آینده خبرهای دقیق‌تری منتشر خواهد شد. با در نظر گرفتن این موضوع، گرچه به نظر می‌رسد که حداقل نسخه دیجیتالی بازی در موعد انتشار عرضه می‌شود، ولی احتمالا به وجود امدن مشکلات در عرضه نسخه‌های فیزیکی بازی غیر قابل اجتناب است.

بازی Final Fantasy 7 Remake در روز ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.