نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 13 فروردين 1399
ساعت 12:00

Photo Mode نسخه PS4 بازی Death Stranding در دسترس قرار گرفت

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو کوجیما پروداکشنز، ویژگی Photo Mode بازی Death Stranding را طبق اعلام قبلی برای نسخه PS4 در دسترس قرار داد.

استودیو Kojima Productions سازنده بازی «دث استرندینگ» که در سال ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد، اعلام کرده مطابق با وعده قبلی، بازیکنان نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی پس از دریافت آپدیت جدید می‌توانند از ویژگی Photo Mode در بازی خود استفاده کنند. ویژگی Photo Mode، گرچه همواره توسط طرفداران مورد درخواست بوده است، با این حال این قابلیت تا زمان انتشار تریلر نسخه PC بازی معرفی نشد و از آن زمان، درخواست‌ها برای اضافه شدن ویژگی به نسخه PS4 هم شدت گرفته بود.

با توجه به پست اخیر حساب رسمی استودیو Kojima Productions، جدیدترین آپدیت منتشر شده برای بازی ویژگی Photo Mode را که جلوتر از این عرضه برای نسخه پی‌سی بازی معرفی کرده بود، حالا به نسخه پلی‌استیشن 4 بازی اضافه می‌کند. این حالت، همچنین دارای گزینه های زیادی از جمله فیلترهای رنگی و ...، تعیین زاویه‌بندی‌ها، ژست‌های مربوط به شخصیت‌ها و موارد دیگر نیز دارد که می‌تواند خصوصا برای بازیکنان باسلیقه‌تر جذاب باشد. برای نسخه پی‌سی بازی، البته چند ویژگی دیگر نظیر محتواهای مرتبط با سری Half-Life و همچنین پشتیبانی از نمایشگرهای Ultrawide هم معرفی شده بود که بعید است این موارد، به نسخه PS4 بازی راه پیدا کند.

بازی Death Stranding هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد و نسخه PC بازی نیز در روز ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫5 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.