نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 18 فروردين 1399
ساعت 15:00

Final Fantasy 7 Remake مکاشفات جدیدی پیرامون شخصیت‌های اصلی دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته تهیه‌کننده Final Fantasy 7 Remake، داستان بازی اورجینال در ابعاد زیادی گسترش پیدا کرده است.

بازی در صف عرضه نزدیک Final Fantasy 7 Remake، در واقع اولین نسخه از ریمیک یا بازسازی صورت گرفته براساس بازی اورجینال Final Fantasy 7 است که محدوده Midgar را شامل می‌شود. این بخش از بازی اورجینال، در دوره خود شامل حدود ۶ تا ۷ ساعت گیم‌پلی بود که حالا در نسخه ریمیک، به قدری گسترش پیدا کرده که به یک بازی مستقل تبدیل شده است. با در نظر گرفتن ابعاد گسترده‌ای که بزرگ‌تر شدن دنیای بازی پیدا کرده، ظاهرا همین تحولات در خطوط داستانی بازی و شخصیت‌پردازی‌ها نیز در عین حفظ لحظات مهم اورجینال دنبال شده است. پیرامون این بزرگ‌تر شدن بخش داستانی و شخصیت‌پردازی‌ها، Yoshinori Kitase تهیه کننده بازی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که شخصیت‌های بازی نه تنها حالا از صداپیشگان برای بیان دیالوگ‌ها استفاده می‌کنند، بلکه با استفاده از تکنولوژی‌های جدید امکان نمایش حالات صورت و بیان این کاراکترها نیز وجود داشته است. او به علاوه گفت که تحولات جدید، ممکن است به افشا شدن برخی مکاشفات و ویژگی‌های شخصیتی پیرامون کاراکترهای اصلی بازی نیز منتهی شود.

بازی اورجینال فاقد هرگونه ویژگی برای نمایش حالات صورت یا حتی صداگذاری برای دیالوگ‌ها بود و در آن زمان، ما چاره‌ای جز دنبال کردن نحوه بیان داستان به روش کامیک‌بوکی و متنی نداشتیم. برای نسخه ریمیک اما این کاملا متفاوت است و ما نمایش پرجزئیات حالات صورت و همچنین صداپیشگان فوق‌العاده‌ای را برای بیان دیالوگ‌های شخصیت‌ها داریم که این بازیگران، به صورت خارق‌العاده‌ای احساسات درونی و توانایی‌های خودشان را هم در روند خلق شخصیت‌های اصلی منتقل کردند. شما ممکن است تصور کنید که مدت‌هاست Cloud یا دیگر شخصیت‌ها را می‌شناسید، ولی با این موارد جدید ممکن است مکاشفات و افشاگری‌هایی درباره شخصیت‌های آن‌ها دیده شود که پس از ۲۳ سال، برای اولین بار ظهور پیدا می‌کنند.

بازی Final Fantasy VII Remake قرار است در روز ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.