نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 19 فروردين 1399
ساعت 09:00

در برنامه Inside Xbox خبر جدیدی از Xbox Series X اعلام نمی‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام مایکروسافت، نیمه‌شب فردا اولین قسمت از برنامه استریمی Inside Xbox در سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.

با توجه به بزرگ‌تر شدن دامنه شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، مشخص نیست که این بحران چه تاثیری روی کمپانی مایکروسافت و عرضه کنسول‌های بازی نسل جدید این شرکت بگذارد. این شرکت البته در چند مقطع اظهار خوشبینی کرده که عرضه Xbox Series X در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ با مشکلی مواجه نخواهد بود، اما شیوع بحران قطعا تاثیراتی را روی کمپین بازاریابی و تبلیغاتی شرکت می‌گذارد. پیرامون این شرکت، اخیرا مایکروسافت اعلام کرده که در ساعت ۲ بعدازظهر روز ۷ آوریل (فردا شب ۲۰ فروردین ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت ایران) اولین قسمت از برنامه لایواستریمی اختصاصی ایکس‌باکس یعنی Inside Xbox در سال جدید میلادی پخش خواهد شد. نکته جلب درباره این اطلاعیه این است که مایکروسافت گفته پیرامون ایکس‌باکس سری ایکس، اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشته نمی‌شود و تنها به بحث پیرامون اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده خواهد پرداخت.

با توجه به پست اخیر وبلاگ Xbox Wire، در برنامه پیش روی Inside Xbox قرار است درباره عناوینی نظیر Grounded، Gears Tactics و Sea of Thieves خبرهایی منتشر شود و پیرامون سرویس محبوب Xbox Game Pass نیز صحبت خواهد شد؛ به علاوه، تیم ID@Xbox نیز سورپرایزهایی را به اشتراک خواهد گذاشت. این پست در ادامه گفته که به جای صحبت درباره خبرهای جدید از Xbox Series X، در این برنامه جیسون رونالد حاضر می‌شود تا درباره مشخصات سخت‌افزاری این کنسول که اخیرا اعلام شد بیشتر صحبت شود.

در این برنامه که قرار است از طریق پلتفرم‌های میکسر، توییچ، یوتیوب و فیسبوک پخش شود، اولین پیش‌نمایش از گیم‌پلی بازی استودیو Obsidian یعنی Grounded نمایش داده می‌شود. مشخص نیست که نسخه نسل نهمی این بازی نیز به نمایش گذاشته شود یا خیر، ولی آن دسته از طرفدارانی که به کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس علاقه دارند، می‌توانند بحث و تبادل نظر پیرامون مشخصات سخت‌افزاری کنسول را در این برنامه شاهد باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.