نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 13 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

به گفته اسپنسر برنامه لانچ Xbox Series X به خوبی پیگیری می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته فیل اسپنسر، گرچه برنامه لانچ ایکس‌باکس سری ایکس بدون مشکل پیگیری می‌شود، ولی احتمال تاخیر در عرضه بازی‌ها وجود دارد.

برخلاف گزارش‌های قبلی که در هفته‌های گذشته بواسطه شیوع ویروس کرونا، از احتمال تاخیر در عرضه کنسول‌های بازی جدید مایکروسافت و سونی منتشر شده بودند، این دو شرکت خبری در این رابطه منتشر نکرده و در ادامه همچنان به موعد عرضه در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ تاکید می‌کردند. در این رابطه، البته این احتمال نیز هست که حتی با وجود عرضه به موقع این کنسول‌ها، بازی‌های قابل تجربه روی آن‌ها با تاخیر عرضه شوند. پیرامون تاثیرات ویروس کرونا در برنامه لانچ Xbox Series X، رئیس ایکس‌باکس یعنی فیل اسپنسر اخیرا گفته برنامه زمانی که این تیم برای لانچ کنسول جدید درنظر گرفته بودند بدون مشکلی دنبال می‌شود، با این حال مشکل اصلی احتمالا می‌تواند در رابطه با بازی‌ها باشد.

در مجموع فکر می‌کنم که ما مطابق برنامه زمانی جلو می‌رویم و مشکلی از این بایت [عرضه به موقع Xbox Series X] وجود ندارد. این را هم می‌گویم که مشکل بزرگ‌تری که وجود دارد به فرایند ساختن خود بازی‌ها برمی‌گردد. تولید بازی درحال حاضر یک فرایند با ابعاد بزرگ محسوب می‌شود و شما صدها توسعه‌دهنده را دارید که دور یکدیگر جمع می‌شوند و ابزارها، منابع و هرآنچه که برای ساختن بازی نیاز است را می‌سازند و از طریق یک محیط کار خلاقانه بازی را تولید می‌کنند.

اسپنسر سپس اضافه کرد که اگر تحت این شرایط یک بازی به کار بیشتری احتیاج داشت و نیاز به تاخیر زدن عرضه بازی پیش آمد، مایکروسافت این نیاز را تایید می‌کند و قرار نیست وقتی که موارد مختلف آماده نیست فشار وارد کند. او همچنین گفت که مایکروسافت گرچه سعی می‌کند موانع موجود در روش کار فعلی را برطرف کند، ولی آن‌ها باید با تدبیر بیشتری کار را دنبال کرده و متوجه محدودیت‌ها باشند. همچنین شرایط بحران شیوع ویروس کرونا می‌تواند بهتر یا بدتر شود و باید همه جوانب مد نظر قرار بگیرند.

مهم‌ترین بازی انحصاری سری ایکس، بازی Halo Infinite است که همچنان برای عرضه در موعد لانچ کنسول در نظر گرفته می‌شود. مایکروسافت در ۱۸ اردیبهشت نیز رویدادی دیجیتال برای نمایش عناوین نسل نهمی Third Party در Xbox Series X برگزار می‌کند، که این شامل نمایش گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla هم می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.