بن واک مدیر روابط عمومی این استودیو گفت: «برای هر گونه بازی سبک رانندگی، داشتن یک نرخ فریم ثابت و پایدار فوق العاده مهم است و به همین دلیل ما برای بازی پرطرفدار Need for Speed در حال آماده سازی محصول فوق العاده باکیفیتی از هر دو جنبه سمعی و بصری هستیم و این را می توان در نسخه پیش از آلفای این بازی که منتشر شد به خوبی مشاهده کرد».
او همچنین گفت: «ما به کمک تجربه ای که تا حالا کسب کرده ایم، همواره به دنبال بیشینه سازی فناوری بازی با فناوری پلتفرم بوده و هستیم و به همین دلیل نسخه آتی بازی NFS در هر دو کنسول PS4 و X1 با نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. با انجام این کار می توانیم تضمین کنیم که یک بازی فوق العاده نرم و روان را تجریه خواهید کرد و می توانید سرعت رانندگی بالا و ترشح آدرنالین زیادی را در گیم پلی خود تجربه کنید و این همان چیزی است که از مجموعه بازی های NFS انتظار می رود».
در این پست شرکت سازنده همچنین به لزوم وجود یک ارتباط اینترنت پایدار حین بازی تاکید شده است.
به گفته بن واک: «از آنجا که Need for Speed به خدمت رسانی به صورت یک سرویس زنده متعهد است، شما به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز خواهید داشت. بدین ترتیب ما می توانیم یک تجربه زنده و پویا که دائما در حال تغییر و بهبود است را تحویل گیمر بدهیم. ما در این نسخه به روز رسانی و چالش های رایگانی را در نظر خواهیم گرفت تا همواره روش های مختلفی را برای کسب جایزه و کنکاش مداوم در بازی پیش روی خود داشته باشید».
گفتنی است جدیدترین نسخه NFS قرار است در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) منتشر شود.
نظرات (3)