نویسنده: FariD چهارشنبه، 08 مهر 1394
ساعت 11:14

تاریخ انتشار بازی Hitman مشخص شد؛ 6 مرحله campaign برای روز اول عرضه بازی

0 از 5

شرکت IO Interactive تاریخ 11 مارس 2016 (21 اسفند 1394) را به عنوان زمان عرضه بازی آتی Hitman بر روی پلتفرم های PS4، Xbox One و PC اعلام کرد و بنابراین نسبت به تاریخ اعلام شده قبلی که دسامبر 2015 بود تاخیر خواهد داشت.

علاوه بر این، این شرکت از محتواهایی که گیمرها می توانند انتظار لذت بردن از آن ها در اولین روز عرضه بازی را داشته باشند پرده برداشت. اولا این که قرار است سه مکان در بازی در دسترس باشد. این سه مکان عبارتند از فرانسه، ایتالیا و مراکش. در این مرحله گیمرها می توانند با استفاده از وضعیت Contracts، عملیاتی را ایجاد کنند و تحت عنوان Agent 47 اهداف خود را شکار نمایند. از این گذشته، گیمرها همچنین می توانند در شش عملیات کمپین که از روز اول عرضه به بازی افزوده می شود شرکت کنند. در روزهای بعدی انتشار نیز عملیات بیشتری اضافه خواهد شد.

از این ها گذشته، شرکت IO برنامه خود مبنی بر افزودن محل تایلند در ماه آوریل (اردیبهشت 1395)، کشور ایالات متحده در ماه مه (خرداد 1395)، و کشور ژاپن در ماه ژوئن (تیر 1395) به مکان های قابل بازی در بازی پرطرفدار Hitman را تایید کرد؛ با این حساب به مرور در این بازی می توانید نقاط مختلف جهان را تجربه کنید. از همه مهمتر این که این محتواها قرار است بدون هیچگونه هزینه اضافه قابل دانلود باشد و صرفاً با پرداخت هزینه تعیین شده 59/99 دلاری برای این عنوان اکشن-مخفی کاری می توانید تمامی این محتواهای اضافی را پس از عرضه به صورت رایگان دریافت کنید، و بدین صورت نیازتان به افزودن مراحل اضافی مرتفع می شود.

کسانی هم که می خواهند این بازی را به صورت آزمایشی بازی کنند و علاقه ای به استفاده از این محتواهای اضافی ندارند می توانند با پرداخت 34/99 دلار از این بازی لذت ببرند. این قابلیت برای پیش خرید بازی در نوامبر 2015 (آذر 1394) وجود خواهد داشت و کسانی که به این صورت بازی را پیش خرید کنند به تمام محتوایی که در زمان عرضه بازی ارائه می شود دسترسی خواهند داشت. اگر هم از تجربه بازی لذت ببرید و بخواهید بازی خود را به نسخه کامل ارتقا دهید، می توانید با پرداخت 29/99 دلار دیگر نسخه کامل این بازی را در اختیار داشته باشید. قیمت ها بر حسب پوند هنوز تایید نشده است.

هنس سیفرت رییس کمپانی IO Interactive می گوید: «ما از زمانی که تصمیم عرضه Hitman را اعلام کردیم، بازخوردهای بسیاری را داشتیم که ما را در شکل دهی گام های بعدی یاری رساند. گوش دادن به خواسته های هواداران خیلی مهم است و شیوه کار ما نیز بسته نیست. به همین دلیل جزئیات خود از طرح عرضه را اعلام کرده ایم و قیمت جدید برای ورود به بازی در روز عرضه، که خواسته جامعه هواداران بود، را اعلام نمودیم».

بازی Hitman در تاریخ بعدتر، پس از این که تمامی به روزرسانی های محتوا عرضه شوند، به صورت فیزیکی روی دیسک در دسترس خواهد بود. این عنوان یک طرح بازی بازتری نسبت به عنوان Hitman:Absolution خواهد داشت و به بازیکنان اجازه می دهد یک محیط پویاتر را کاوش کنند و با کشتن افراد خلاقیت بیشتری کسب کنند. شرکت IO می گوید که هر مرحله بازی در حدود 6 تا 7 برابر بزرگتر از مراحل مشابه در نسخه Absolution هستند.

بر خلاف آخرین نسخه عرضه شده از سری Hitman، این نسخه دیگر از سیستم چک پوینت بهره نخواهد برد و به جای آن گیمرها می توانند در هر نقطه ای از مرحله عملیات، خود شخصاً نسبت به ذخیره پیشبرد بازی اقدام کنند. همچنین همانطور که قبلاً گفته شد، وضعیت Contracts مجدداً به بازی برگشته است، گذشته از این که این وضعیت نسخه ساده شده تری از وضعیت Instinct در نسخه Absolution می باشد.

FariD | اخبار | 30/09/2015
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.