نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 07 مرداد 1399
ساعت 12:00

به گفته اسکوئر انیکس Project Athia یک بازی جهان باز است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته مدیرعامل شرکت Square Enix، بازی در دست توسعه آن‌ها با اسم رمز Project Athia یک عنوان کاملا جهان باز است.

در جریان رویداد نمایش بازی‌های PS5، شرکت اسکوئر انیکس اقدام به رونمایی بازی بعدی Luminous Productions کرد که درحال حاضر با اسم رمز Project Athia شناخته می‌شود. این بازی که قرار است در تاریخی نامشخص برای پلی‌استیشن 5 و پی‌سی عرضه شود، البته اطلاعات چندانی هم درباره آن در دسترس نیست و حتی نام رسمی بازی نیز فاش نشده است. پیرامون این بازی، Yosuke Matsuda مدیرعامل شرکت اخیرا در اظهارنظری گفته که Project Athia یک بازی در استایل جهان‌باز است.

Project Athia که قرار است برای PS5 عرضه کنیم، یک بازی در سبک جهان‌باز است که بازیکنان می‌توانند اقدام به گردش آزادانه در دنیای بازی کنند. PS5 به شکل قابل توجهی تکنولوژی ویدیویی را ارتقا داده که این شامل بهره گرفتن از فناوری ray-tracing نیز می‌شود. در مقایسه با آنچه در پی‌سی دیده می‌شود، این دو نسخه از بازی تقریبا یکسان خواهند بود. با استفاده از تکنیک‌های جدید ما قادر هستیم تا تصاویری واقعا دقیق و واقعی خلق کنیم. ما همچنان این برنامه را داریم که روی ساخت بازی‌های مخصوص پلتفرم‌های جدید از جمله گوشی‌های هوشمند و همچنین بر مبنای رایانش ابری کار خود را دنبال کنیم، با این حال ما هرگز ساختن بازی برای پلتفرم‌های کنسولی بزرگ مانند PS5 را متوقف نخواهیم کرد. این دستگاه‌ها شامل بهترین تکنولوژی‌های روز هستند.

گفتنی است که Luminous Productions نیز قبلا سابقه ارائه تجربه‌های جهان‌باز را داشته و حالا می‌تواند از قدرت و قابلیت‌های PS5، نظیر حافظه ذخیره‌ساز پرسرعت SSD و ... نیز برای این کار بهره‌برداری کند. در هر صورت، طرفداران برای دریافت خبرهای بیشتر از این بازی باید بیشتر صبر کنند. پیرامون PlayStation 5، سونی همچنان برنامه عرضه این کنسول در تعطیلات پایانی سال 2020 را دنبال می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.