نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 مهر 1399
ساعت 15:00

بازی Cyberpunk 2077 سرانجام گلد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام سازندگان در شرکت CD Projekt RED، مراحل ساخت بازی Cyberpunk 2077 سرانجام به پایان رسیده و اصطلاحا گلد شده است.

بازی Cyberpunk 2077 به راحتی یکی از موردانتظارترین عناوین در سرتاسر نسل هشتم بود و طرفداران تقریبا از هشت سال پیش منتظر از راه رسیدن روز عرضه این بازی بودند. این یک عنوان بسیار جاه‌طلبانه از سازندگان سری بازی‌های محبوب The Witcher یعنی استودیو سی‌دی پراجکت است، که وقایع آن حالا در یک دنیای کاملا آینده‌گرایانه جریان پیدا می‌کند. با توجه به چندین اعلام تاخیر، CD Projekt حتی در آخرین اطلاعیه به احتمال تاخیرهای بیشتر هم اشاره کرده بود؛ با این حال به نظر می‌رسد که این بازی با هیچ تاخیر جدیدی مواجه نخواهد شد، چون فرایند ساخت این بازی رسما به پایان رسیده است.

با توجه به اطلاعیه تازه سی‌دی پراجکت در حساب رسمی Cyberpunk 2077 در توییتر، فرایند ساخت این بازی شدیدا موردانتظار به پایان رسیده و اصطلاحا گلد شده است. این شرکت در ادامه وعده داده که طرفداران در روز عرضه اعلام شده قبلی یعنی 19 نوامبر (29 آبان)، سرانجام می‌توانند وارد شهر «Night City» شوند.

بازی سایبرپانک 2077، قرار است در روز 19 نوامبر (29 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر شود. این بازی از طریق قابلیت Backward Compatibility قابل تجربه در کنسول‌های نسل نهمی نیز هست، با این حال آپدیت ارتقادهنده و مخصوص نسل نهمی آن در سال 2021 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.