نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 آبان 1399
ساعت 15:00

عملکرد بخش تروفی ها در PS5 تقریبا مشابه قبل است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به انتشار بررسی‌های مربوط به PS5، اخیرا فاش شده که قسمت تروفی‌ها و عملکرد کلی آن تقریبا مشابه گذشته است.

محدودیت انتشار نقد و بررسی منتقدین و رسانه‌های برای کنسول نسل نهمی PS5، از روز گذشته برداشته شد و به این ترتیب شاهد مطالب کاملا جدیدی پیرامون پلتفرم نسل جدید پلی‌استیشن بودیم. یکی از جالب‌توجه ترین موارد که در بررسی‌ها وجود داشت، کارکرد کلی بخش رابط کاربری، منوها، پروفایل و ... بود که حالا مدرن‌تر و ارتقایافته‌تر خواهند بود.

با این حال یکی از بخش‌های جذاب برای بازیکنان حرفه‌ای‌تر پلی‌استیشن، بخش تروفی‌ها و کسب تروفی پلاتینیوم بازی‌ها است. پیرامون این بخش، گیم‌اسپات اخیرا تایید کرده که عملکردهای کلی کسب تروفی مشابه گذشته است. با این حال ارتقاهایی هم در این بخش شاهد هستیم، برای مثال ورود به بخش تروفی و باز کردن تروفی‌ها حالا با توجه به SSD کنسول بسیار سریع است. به علاوه کسب هر تروفی حالا به جای ذخیره تصویر از لحظه دریافت، شامل ذخیره کلیپ کوتاهی از لحظات رسیدن به آن تروفی می‌شود که در نوع خود جالب توجه است. به علاوه بخش گالری، حالا شاخه‌بندی‌های جدیدی پیدا کرده که در یک بخش، همه تصاویر و کلیپ‌های مربوط به تروفی‌ها دیده می‌شوند. شما در ادامه این بخش از رابط کاربری PS5 را مشاهده می‌کنید.

ps5features trophychanges

در ارتباط با تروفی‌ها، این بخش البته مدتی پیش و تا قبل از عرضه PS5 نیز تحولات جدیدی را تجربه کرد. به علاوه، گزارشی هم وجود داشت که تروفی‌ها در PS5 ممکن است شامل پاداش های دیجیتال اضافی نیز باشند.

کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.