نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 آبان 1399
ساعت 12:00

عرضه بازی The Medium حدود دو ماه تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته Bloober Team، عرضه بازی The Medium به دلیل شرایط ایجاد شده به خاطر ویروس کرونا حدود دو ماه تاخیر خورده است.

استودیو Bloober Team که مدتی پیش رسما تاریخ 10 دسامبر (20 آذر) را برای عرضه بازی ژانر وحشت The Medium اعلام کرده بود، اخیرا در اطلاعیه‌ای رسمی گفته که به دلیل شیوع کرونا انتشار بازی حالا با چند هفته تاخیر مواجه شده است. گفتنی است که تاریخ عرضه جدید برای روز 28 ژانویه 2021 (9 بهمن) تعیین شده که چندان طولانی نیست.

Bloober Team در رابطه با این تاخیر، گفته که ادامه شرایط کار از راه دور به خاطر ویروس کرونا و همچنین جدول عرضه بازی‌های دیگر در بازار این صنعت، باعث شد تا این تیم لهستانی چنین تصمیمی بگیرد. گفتنی است که تاریخ عرضه قبلی بازی یعنی 10 دسامبر، مصادف با تاریخ عرضه جدید و فعلی بازی Cyberpunk 2077 هم بود، و به نظر می‌رسد که منظور Bloober از جدول عرضه عناوین دیگر مربوط به همین بازی باشد. گفتنی است که Bloober گرچه مستقیما اشاره‌ای به این بازی نکرده، ولی چنین سابقه‌ای وجود دارد و برای مثال Rockfish Games نیز عرضه Everspace 2 در همان روز را مستقیما با اشاره به بازی Cyberpunk 2077 تاخیر زدند.

بازی The Medium حالا در روز 28 ژانویه 2021 (9 بهمن) برای کنسول‌های نسل هشتمی، نسل نهمی و پی‌سی در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.