نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 آبان 1399
ساعت 18:00

عرضه بازی CrossfireX تا سال 2021 تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام سازندگان بازی CrossfireX، عرضه این بازی انحصاری Xbox Series X|S حالا تا سال 2021 با تاخیر مواجه شده است.

بازی چندنفره آنلاین و شوتر Crossfire، درحال حاضر یکی از محبوب‌ترین عناوین گیمینگ خصوصا در آسیای شرقی است و با توجه به برنامه اعلام شده قبلی توسعه‌دهندگان این بازی، آن‌ها قصد داشتند تا همین بازی را در قالب CrossfireX به همراه کمپین داستانی جدیدی که Remedy Entertainment آن را می‌سازد در غرب نیز عرضه کنند. درحالی که این بازی قرار بود تا پایان سال 2020 به صورت انحصاری Xbox Series X/S عرضه شود، اخیرا فاش شده که طرفداران باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانند.

با توجه به پست توییتری حساب رسمی این بازی، ناشر CrossfireX اعلام کرده که با توجه به بحران شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن برای بازیسازان، عرضه این بازی حالا به سال 2021 تاخیر خورده است. به گفته این تیم، سازندگان این تصمیم را در شرایطی دشوار گرفتند و در آینده اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهند گذاشت.

همان‌طور که اعلام شد این بازی تاریخ عرضه دقیقی ندارد، با این حال پس از انتشار در سال 2021 دارندگان کنسول‌های Xbox Series X، Xbox Series S و Xbox One امکان دریافت آن را پیدا می‌کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.