نویسنده: FariD سه شنبه، 05 آبان 1394
ساعت 15:27

DriveClub Bikes، یک بازی جدید برای PS4 مطلب ویژه

4.5 از 5

شرکت سونی امروز در کنفرانس یک هفته ای Paris Games Week از یک بازی جدید PS4 به نام DriveClub Bikes رونمایی خواهد کرد. این بازی رمزآلود، که به عنوان بازی جداگانه ای نسبت به بازی انحصاری قبلی شرکت Evolution Studios برای PS4 اعلام شده است، همین امروز در فهرست بازی های مورد انتظار برای رونمایی قرار گرفت و به نظر می رسد خیلی شبیه به بازی مسابقه ای شبکه ای این شرکت به نام DriveClub که در سال گذشته عرضه شد باشد. فعلاً غیر از این که این بازی قرار است منحصراً برای PS4 عرضه شود و رده سنی آن 3 سال به بالا می باشد اطلاعات دیگری در دسترس جراید قرار نگرفته است.

چیزی که شایعه این بازی را تقویت می کند این است که پائول راتزچینزکی مدیر عامل کمپانی Evolution Studios نیز قرار است در جشنواره Paris Games Week سخنرانی داشته باشد. در واقع اینطور به نظر می رسد که شرکت سونی قصد دارد این عنوان را به طور رسمی در همین هفته اعلام کند. با این حال همگان از برنامه قبلی این غول کنسول های خانگی برای رونمایی از چند بازی جدید در این رویداد بزرگ اروپایی خبر داشتند.

شرکت سونی اخیرا موضع خود را درباره ادامه پروژه DriveClub اعلام کرد و تایید کرد که به دلیل شرایط خاص و دشوار بازار بازی های مسابقه ای در حال حاضر، احتمال عرضه DriveClub 2 قطعی نیست. با این حال نسخه اول این بازی برای این شرکت کاملاً موفقیت آمیز بود، به طوری که فروش آن تا مردادماه امسال به 2 میلیون نسخه رسید.

بازی Driveclub اساساً برای عرضه در تاریخ نوامبر 2013 برنامه ریزی شده بود، اما برای این که زمان توسعه بیشتری در اختیار داشته باشد تا اوایل سال 2014 به تاخیر افتاد. متاسفانه حتی پس از این زمان، مسابقه دهنده توسط عوامل متعددی به ستوه آورده می شد و به همین دلیل عرضه بازی طی یک تاخیر دیگر به پاییز 2014 موکول شد و گزارش ها حاکی از برگشتن آن به روی تخته ترسیم اولیه بود. این عنوان نهایتاً پس از تقریباً یک سال از پنجره اولیه عرضه، در اکتبر سال پیش ارائه شد. شرکت سونی بعدا افشا کرد که مسائل فنی عظیمی در پشت این تاخیر طولانی عرضه بازی وجود داشته است.

با این وجود مشکلات در همینجا متوقف نشد. نسخه پلاس این بازی در زمان عرضه جامه عمل نپوشید و در آخر همان ماه شرکت سونی تایید کرد که این تیزر به صورت رسمی تاخیر خواهد داشت. در حالی که خبرهای مربوط به نسخه پلاس Driveclub گمراه کننده باقی ماندند، شرکت سونی به هواداران خود اطمینان داد که به عرضه این نسخه متعهد است و علیرغم وجود نگرانی هایی در بین هواداران، این پروژه کنسل نشده است. چیزی که اوضاع را از این هم بدتر کرد این بود که نسخه کامل Driveclub در طول بازه زمانی اولیه عرضه خود، از مسائل و مشکلات سروری متعددی رنج می برد. در نهایت در خرداد امسال بود که نسخه پلاس این بازی مسابقه ای شرکت Evolution Studios برای دانلود آماده گردید.

 

FariD | اخبار | 27/10/2015
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1393
    نظرها: 71
    تشکر: 0
    تشکرشده: 41
    پروفایل psn: ebihyper
    رتبه لیدربرد psn: 44
    کنسول‌های بازی:

    ارائه عناوین جدید خوبه اما امیدوارم که مشکلات Driver club رو نداشته باشه

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    مطلب بسیار خوبی بود
    امیدوارم اگر قرار هست یک عنوان ریسینگ باشه ( که احتمال 99 درصد هست ) باید قبل از عرضه تمام مشکلاتش برطرف شده باشه . کاربر ها الان به Evolution Studios خیلی بی اعتماد هستن . باید راه حلی برای این بی اعتمادی پیدا کنن تا عنوان بعدیشون موفق بشه .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.