نویسنده: ebi mohamadi سه شنبه، 05 آبان 1394
ساعت 21:03

اطلاعاتی از بازی Need For Speed

4.25 از 5

اطلاعاتی از بازی Need For Speed

Ghost Games در خبری مناطقی از عنوان جدید خود را که گیمر ها در ان با اتومبیل های خود به گشت و گذار خواهند پرداخت و از دست پلیس های که از هوش مصنوعی جدید بهره میبرند فرار خواهند کرد را معرفی نمود. نام شهری که میزبان این تعقیب و گریز است Ventura Bay میباشد که در ادامه مناطق مهم آن را معرفی خواهیم نمود .

need_for_speed_burnwood_district

Burnwood اولین منطقه از بازی است که گاراژ شما در این منطقه است و به مرکز شهر نزدیک میباشد.در این منطقه خیابانها از ادارات و ساختمان های بلند پر است و به نسبت خیابانهای عریض که در حومه شهر شهر قرار گرفته اند بواسطه ی ذات شلوغ مرکز شهر خیابان ها باریک تر و تعقیب و گریز دشوار تر خواهد بود .

need_for_speed_crescent_mountains_district

منطقه بعدی که تصویر آن در بالا دیده میشود Crescent Mountains نام دارد که در شمال منطقه Burnwood  قرار گرفته است . خیابان های عریض این قسمت بستری مناسب برای دریفت بازان را مهیا میکند و بالای دامنه ی کوه نیز تصویری فوق العاده از شهر را که در زیر پای شما قرار گرفته است نمایش میدهد .

need_for_speed_royal_park_district

Royal Park منطقه بعدی است که بین Burnwood و South Port قرار گرفته است . شما در این منطقه فروشگاه های بزرگ و استادیوم های ورزشی را میبنید.

need_for_speed_south_port_district

South Port یک منطقه صنعتی در حومه شهر است که همانطورکه در تصویر بالا میبنید خیابانهای عریضی هم دارد.

need_for_speed_el_rey_district

El Rey منطقه زیبای در بازی است که از مسیری دیگر راه فرار از خیابان های تنگ و تعقیب و گریز های دشوار شهری را مهیا میکند .

need_for_speed_franklin_terrace_district

Franklin Terrace منطقه دیگری از بازی است که شاهراه ها و اتوبان ها که حکم شریان های اصلی برای رسیدن به مناطق مختلف نقشه را دارند در این قسمت قرار گرفته اند .

این عنوان در تاریخ 3 نوامبر بروی Xboxone,PS4 و PC عرضه میشود.

ebi mohamadi | اخبار | 27/10/2015
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.