نویسنده: Sasan چهارشنبه، 13 مهر 1401
ساعت 10:33

استودیوی CD Projekt RED از هفت بازی جدید رونمایی کرد

5 از 5

استودیوی CD Projekt RED که به واسطه موفقیت بازی The Witcher 3 به یکی از محبوب‌ترین بازیسازان و ناشران صنعت بازیسازی تبدیل شد با عرضه سؤال برانگیز و پر حاشیه بازی Cyberpunk 2077 مقدار بسیار زیادی از اعتماد مخاطبان نسبت به این استودیو از بین رفت و بیشتر تلاش‌های این شرکت در یکی دو سال اخیر معطوف با رسیدگی به ایرادها و کاستی‌های مرتبط با آخرین محصول آن‌ها بوده اما در چند هفته اخیر کم کم از زیر سایه اشتباه بزرگ خود خارج شده‌اند و در حال معرفی جدیدترین تولیدشان هستند که مدتی قبل با معرفی بسته الحاقی Phantom Liberty برای سایبرپانک 2077 آغاز شد و امروز با معرفی هفت پروژه در دست تولید کاملاً جدید ادامه پیدا کرد.

CD Projekt RED Outlook 10 04 22 Cyberpunk 2077 Project 1024x576

با توجه به شناخت و محبوبیت بیشتر دنیای سری ویچر، از میان پروژه‌های معرفی شده، پنج مرتبط با این فرنچایز هستند. اولین عنوان که با اسم رمز Sirius معرفی شده توسط استودیوی The Molasses Flood ساخته می‌شود قرار است پروژه‌ای همه‌پسند‌تر (احتمالاً با تمرکز بیشتر بر اکشن به جای قصه‌گویی و نقش آفرینی) نسبت به دیگر محصولات CD Projekt RED باشد که از ویژگی تجربه چندنفره هم بهره خواهد برد. پروژه بعدی با اسم رمز Polaris قسمت اول از سه گانه جدید اصلی دنیای ویچر خواهد بود که چند ماه پیش بدون جزئیات چندانی معرفی شده بود و در گزارش جدید هم خبری از جزئیات آن نیست به جز اینکه این سه گانه در فاصله‌ای شش ساله از روز عرضه Polaris تکمیل خواهد شد و به نوعی می‌توان گفت که هر سه سال یک بار شاهد یک نسخه جدید خواهیم بود.

پروژه بعدی دنیای ویچر با نام Canis Majoris توسط یک استودیوی خارج از سیستم CD Projekt RED توسعه می‌یابد که در حال حاضر نام این استودیو فاش نشده است. این بازی جدید از آنریل انجین 5 و ابزارهای پروژه پولاریس بهره خواهد برد. پروژه بعدی دنباله تمام عیاری برای سایبرپانک 2077 است که Orion نام دارد که ساخت آن بر عهده استودیوی تازه تأسیس CD Projekt RED North America واقع در شهر بوستون گذاشته شده است تا هم جلوی مشکلات پیش آمده در فرآیند ساخت قسمت قبل گرفته شود و هم در روند دیگر پروژه‌های تازه معرفی شده اختلای به وجود نیاید.

CD Projekt RED Outlook 10 04 22 Cyberpunk 2077 Project 1024x576

آخرین پروژه معرفی شده در حال حاضر Hadar نام‌گذاری شده که ارتباطی به محصولات قبلی شرکت ندارد و مراحل اولیه تولید آن از سال 2021 آغاز شده است. این پروژه در حال حاضر در مرحله ایده پردازی برای ساخت دنیایی جدید است و هیچ تضمینی وجود ندارد که تبدیل به یک بازی ویدئویی جدید شود. نهایتاً CD Projekt RED اعلام کرده که با استفاده از تکنولوژی‌هایی که آنریل انجین 5 در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، تلاش خواهند کرد تا برای تمامی محصولات جدید خود بخش چندنفره ویژه‌ای طراحی کنند.

Sasan | اخبار | 05/10/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.