نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 26 خرداد 1402
ساعت 11:00

کارگردان Phantom Liberty وظیفه ساخت دنباله را نیز برعهده دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از سازندگان اصلی بازی Cyberpunk 2077 یعنی Gabe Amatangelo که مدت‌ها قبل به عنوان کارگردان اصلی برای بسته اکسپنشن و موردانتظار Phantom Liberty هم اعلام شده بود، اخیرا تایید کرده که وظیفه ساخت دنباله این سری را هم برعهده دارد. گفتنی است که ساخته شدن دنباله پیش از این و با اسم رمز Project Orion تایید شده بود و به گفته سی‌دی پراجکت، بازی بعدی سری قرار است از جدیدترین نسخه موتور بازیسازی Unreal Engine به جای موتور داخلی REDEngine استفاده کند.

Amatangelo در صحبت‌های تازه خود، البته به موارد دیگری نیز اشاره کرد و با درنظر گرفتن حواشی منفی و گسترده‌ای که عرضه بازی اصلی در سال 2020 داشت، از بهبود شرایط کاری کارکنان خصوصا مسئله کرانچ یا کار فشرده در استودیو خبر داد و اینکه تاسیس استودیو جدید شرکت در بوستون آمریکا نیز کمک کرده تا بازیسازان این کشور راحت‌تر جذب استودیو شوند. او سپس درباره روش‌ها برای کاهش فشار در دوران کرانچ نیز توضیح داد که استودیو مدتی هست که سیاست‌های بهتری را برای بهتر شدن سلامت کاری در نظر گرفته است. در این زمینه حتی اگر بازیسازان درخواست شخصی برای کار به مدت بیشتری در استودیو را داشته باشند، این فقط تا میزان معینی اجازه داده خواهد شد. درنهایت باید دید که این سیاست‌ها چه نتایجی به دنبال خواهند داشت.

بسته اکسپنشن Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در روز 26 سپتامبر (4 مهر) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر خواهد شد. پیرامون بازی بعدی سری سایبرپانک یعنی Project Orion، شرکت هنوز تاریخ عرضه مشخص نکرده و صرفا از این بازی، به عنوان «اثباتی برای تمامی پتانسیل‌ها و قدرت دنیای داستانی Cyberpunk» یاد کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.