نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 25 خرداد 1402
ساعت 11:00

Alan Wake 2 شامل بیش از 20 ساعت گیم پلی خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو فنلاندی Remedy Entertainment پس از سیزده سال انتظار در پاییز امسال بازی بعدی خود یعنی Alan Wake 2 را عرضه خواهد کرد، که این پروژه درحال حاضر مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد. پیرامون این بازی ژانر ترسناک و وحشت-بقا، آلن ویک 2 تاکنون اطلاعات و نمایش‌های مختلفی دریافت کرده که آخرین مورد مربوط به نمایش گیم‌پلی در Summer Game Fest 2023 بود. در ارتباط با بازی جدید، اخیرا Thom Puha از مدیران ارشد استودیو صحبت‌های تازه‌ای انجام داده و وعده داده که بازیکنان می‌توانند منتظر تجربه‌ای طولانی و بیش از 20 ساعت برای این عنوان باشند.

در ارتباط با مدت زمان تجربه بازی، این بستگی به مهارت‌های شخصی بازیکنان دارد، به علاوه ما هنوز ساخت بازی را تمام نکردیم و هنوز محتواهای زیادی وجود دارند که وارد خواهند شد. با این وجود آنچه که خودمان فعلا مدنظر داریم بیش از 20 ساعت است.

گفتنی است که این تخمین، صرفا مربوط به تکمیل یک بار کمپین داستانی بازی است و اگر مواردی که رمدی در گذشته اشاره کرده بود، نظیر تمرکز و تشویق بیشتر این بازی به گردش در محیط‌ها و همچنین ارزش تکرار و تجربه مجدد بازی را در نظر بگیریم، این زمان می‌تواند بسیار بیشتر نیز باشد. گذشته از این، رمدی قبلا عرضه بسته‌های الحاقی داستانی و اکسپنشن را هم مدتی پس از عرضه بازی اصلی تایید کرده بود و به نظر می‌رسد که این عنوان، هدف‌گذاری طولانی‌مدتی را برای سرگرم کردن مخاطب دارد.

بازی Alan Wake 2 در روز 17 اکتبر (25 مهر) برای PS5، Xbox Series X/S، و PC منتشر می‌شود. گفتنی است که این باره زمانی، البته یک دوره بسیار شلوغی از انتشار بازی‌ها خواهد بود و جدای از آلن ویک 2، عناوین دیگری نظیر Forza Motorsport، Assassin’s Creed Mirage و Marvel’s Spider-Man 2 هم در همین دوره منتشر می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.