نویسنده: FariD پنج شنبه، 21 آبان 1394
ساعت 08:31

همه آمارهای خیره کننده Call of Duty: Black Ops 3

5 از 5

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که بازی Call of Duty: Black Ops 3 طی سه روز اول انتشار، 550 میلیون دلار فروش داشته است و بدین ترتیب عنوان «پرفروش ترین عنوان تفریحی روزهای نخست در سال 2015» را از آن خود کرد.

این میزان فروش قابل توجه، که شامل تمام نسخه های به فروش رفته بازی است، اما معلوم نیست که نسخه های قرار گرفته در باندل های PS4 را نیز شامل می شود یا نه، از فروش هرگونه بازی، فیلم، یا هر عنوان تفریحی دیگر در سال 2015 بیشتر است. این رقم حتی رکورد فروش Halo 5: Guardians بر روی کنسول Xbox One را شکست. بازی Halo در ماه گذشته طی انتشاری موفق، پس از یک هفته موفق به کسب درآمد 400 میلیون دلاری شد، رقمی که برای این فرنچایز یک رکورد محسوب شد.

شرکت اکتیویژن همچنین تایید کرد که فروش Black Ops 3 در سه روز اول، که از 15 آبان شروع شد، نسبت به همین آمار برای Call of Duty: Advanced و Call of Duty: Ghosts رشد قابل توجهی داشته است. همچنین تعداد نسخه های دانلودشده این بازی سبک شوتر ارتشی بر روی کنسول های PS4 و Xbox One، نسبت به نسخه های Advanced Warfare که در سال گذشته دانلود شد رشدی تقریباً 100 درصدی داشته است.

آمار خیره کننده Black Ops 3 به همینجا ختم نمی شود. این بازی همچنین یک رکورد جدید جهانی برای «درگیرسازی» به ازای هر کاربر را ثبت کرده است، بدین معنی که گیمرها به طور متوسط این بازی را به تعداد ساعات بیشتری نسبت به سایر بازی های شوتر اول شخص انجام داده و درگیر آن شده اند. این غول بزرگ بازی ساز جهان همچنین اعلام کرد که بین 15 تا 17 آیان ماه امسال، بیش از 75 میلیون ساعت بازی آنلاین توسط گیمرها انجام شده است.

شرکت سونی پیشتر اعلام کرده بود که PS4 بهترین بستر برای تجربه Call of Duty: Black Ops 3 خواهد بود. این بازی با اختصاص 91 درصد بازار فروش در بین تمام فرمت های بازی قابل اجرا بر روی کنسول های نسل حاضر در بریتانیا، جایگاه نخست فروش در این کشور را از آن خود کرد.

اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده اید، پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر این عنوان پرطرفدار، تجربه ما از اولین اجرای این بازی را در اینجا مطالعه نمایید.

FariD | اخبار | 12/11/2015
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.