نویسنده: FariD پنج شنبه، 21 آبان 1394
ساعت 08:12

دستگاه PlayStation VR قرار نیست راه رفتن شما را در یک دنیای بازی واقعیت مجازی در کنسول PS4 ردیابی کند

0 از 5

شرکت سونی تایید کرد که هدست بازی واقعیت مجازی این شرکت با نام PlayStation VR که قرار است در آینده عرضه شود، هیچ ورودی ای برای راه رفتن فرد بازی باز ندارد.

آقای ریچارد مارکس مدیر آزمایشگاه پلی استیشن طی صحبتی که در نمایشگاه و کنفرانس هوش واقعیت مجازی در سان فرانسیسکو داشت اعلام کرد که سازنده کنسول PS4 به دنبال قرار دادن چنین فناوری ای در دستگاه PlayStation VR سازگار با PS4 که قرار است در سال آینده عرضه شود نیست. او به عنوان مثالی از نوع تجربه ای که کاربران می توانند از PS VR انتظار داشته باشند، بازی RIGS:Mechanized Combat League را ذکر کرد؛ بازی ای که در آن، بازی بازها در طول جلسات بازی واقعیت مجازی خود در یک جا می نشینند.

این دستگاه برای عرضه در نیمه اول سال 2016 برنامه ریزی شده است و در حالی که هنوز قیمت رسمی آن اعلام نشده است، کمپانی سونی از نزدیکی قیمت آن به قیمت یک کنسول جدید خبر داده است. برای این دستگاه در حال حاضر تعداد 50 بازی در حال توسعه است و آخرین گزارش ها حاکی از نیاز این دستگاه به یک واحد پردازنده خارجی می باشد. شرکت سونی طی کنفرانس خبری در فستیوال PGW 2015 در اواخر ماه پیشین از تعدادی از پروژه های جدید برای این دستگاه پرده برداشت؛ بازی هایی از جمله Until Dawn: Rush of Blood، Dreams، Gran Turismo Sport، Tekken 7 و چند بازی دیگر. لازم به ذکر است کهPlayStation VR قبلاً با عنوان پروژه مورفئوس شناخته می شد و نخستین بار در اسفندماه سال 1392 در فستیوال GDC معرفی شد.

FariD | اخبار | 12/11/2015
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.