نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 10 آذر 1394
ساعت 00:13

استودیوی WB Games Montreal در حال کار بر روی 2 عنوان AAA است

2.5 از 5

استودیوی سازنده Batman Arkham Knight یعنی WB Games Montreal تایید کرد، برای کار بر روی 2 عنوان AAA دیگر که قرار است حد و مرزی جدید را در فعالیت های این شرکت ایجاد کنند در حال جذب نیرو است . چکیده ی اطلاعیه ی جذب نیرو در این شرکت از قرار زیر است :
" جهان ما به ابر قهرمانان بیشتری نیاز دارد . ما برای ساخت 2 عنوان AAA دیگر بر اساس کمیک های DC از افراد با استعداد دعوت می کنیم به جمع ما بپیوندند . "
اطلاعات دیگری در رابطه با این عناوین در دسترس نیست اما در فرم استخدامی که چندی پیش توسط WB Games Montreal منتشر شد مشخص بود که استودیو در حال کار بر روی یک عنوان Open World برای PS4 و Xbox One است .بر اساس فرم استخدام دیگری که استودیو منتشر نموده بود میتوان استنباط کرد که این عناوین IP های جدیدی خواهند . در حال حاضر 11 پست شغلی مختلف در وبسایت استودیوی WB Games Montreal لیست شده است که یکی از آنها جذب برنامه نویس بخش گیم پلی برای کنسول های نسل هشتم میباشد . در اکتبر سال 2013 مسئولان محلی در رابطه با سرمایه گذاری 1.5 میلیون دلاری بر روی WB Montreal خبر دادند که به این استودیو اجازه میداد فعالیتش را گسترش دهد . میتوان حدس زد که از همان موقع ایده پردازی برای این دو پروژه آغاز شده است .

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.