نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 08 دی 1394
ساعت 14:10

کامل کردن Fallout 4 بدون کشتن هیچ موجود زنده ای

4.67 از 5

زمانی که Todd Howard در رابطه با اینکه میشود Fallout 4 را با کمترین خشونت تمام کرد صحبت نمود به این فکر نمیکرد که ممکن است یکی از طرفداران کمتر را به هیچ معنی کند . به هر حال Kyle Hinckley توانست بدون کشتن هیچ موجود زنده ای بازی را به اتمام برساند و اگر پای صحبت او بنشینید متوجه میشوید که اصلا کار راحتی نبوده است .
" بارها و بارها مجبور شدم بازی را مجدد آغاز کنم یا Save قبلی را لود کنم تا بتوانم حداقل امکانات مورد نیاز برای فرار از مخمصه را با خود همراه داشته باشم . اما مهمترین مشکل در انجام این پروژه همراهان من در بازی بودند . در نسخه های قبلی ( Fallout 3 و Fallout New Vegas ) موجوداتی که بدست همراهان شما کشته میشدند به حساب نمی آمدند اما در فالوت 4 وضع فرق میکند . متاسفانه در نسخه های قبلی وجود راه حل های مختلف برای حل و فصل یک درگیری کار را بسیار راحت تر میکرد . در گذشته میشد با انتخاب روند مناسبی برای گفتگو ها ، باز کردن درب پشتی یک منطقه از طریق lockpick و همینطور مخفیانه عبور کردن از مناطق تا حد امکان از درگیری ها اجتناب نمود اما فالوت 4 در این زمینه بسیار محدودتر عمل کرده است . "
Kyle Hinckley با 31 ویدئو که در کانال خودش در Uتیوب آنها را آپلود نموده است فالوت 4 را بدون کشتن هیچ موجودی تمام کرده . کاری منحصر بفرد که تا بحال شخص دیگری قادر به انجام آن نبوده است . 

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.