نویسنده: قاسم ممتاز دوشنبه، 14 دی 1394
ساعت 18:19

عرضه ی Scalebound عنوان انحصاری Xbox One به تاخیر خورد

3.5 از 5

کم کم باید به تاخیر خوردن بازی های بزرگ عادت کنیم . امروز سخنگوی استودیوی پلاتینیوم گیمز اعلام نمود که بازی Scalebound که قرار است در ژانر اکشن ماجراجوئی منتشر شود به تاخیر خورده و سال عرضه ی آن به 2017 موکول شده است .
قبلا قرار بر این بود که بازی در 6 ماه دوم سال 2016 روانه ی بازار شود که با این خبر باید برای عرضه ی بازی تا 2017 صبر کرد . استودیوی Platinum Games یکی از موفقترین و محبوبترین استودیو های 3rd Party میباشد که عناوین ارزشمند بسیاری از قبیل Bayonetta ، Vanquish و The Wonderful 101 را تا بحال عرضه نموده است . در بیانیه ی این استودیو آمده است :
" ما در Platinum Games تمام تلاش خود را میکنیم تا عنوانی را خلق کنیم که شایسته ی طرفدارانمان باشد اما برای رسیدن به این هدف به کمی زمان بیشتر نیاز داریم. شرایط ساخت Scalebound برای ما در حال حاضر بنحوی است که ساخت هر بخش چالشی برای تیم ایجاد میکند . چالشی که با تمام وجود با آن درگیر میشویم تا بهترین نتیجه را حاصل کنیم . "
با این شرایط Xbox One باید بفکر جایگزینی مناسب برای این عنوان انحصاری خود در سال 2016 باشد . جایگزینی که بتواند روند پیشرفت کنسول نسل هشتم مایکروسافت در سال 2016 را بهمراه سایر عناوین بزرگ این سال تضمین کند .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.