نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 26 دی 1394
ساعت 13:36

کارگردان Rise of the Tomb Raider استودیوی Crystal Dynamics را ترک کرد

5 از 5

کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider امروز استودیوی کریستال داینامیکز را بطور رسمی ترک نمود . استودیو Crystal Dynamics امروز در حساب Tumbler خود این خبر را تایید کرد . Brian Horton بعنوان کارگردان نسخه ی ریبوت بازی Tomb Raider در سال 2013 ایفای نقش نموده و بعد از آن نیز کارگردانی Rise of the Tomb Raider را بر عهده داشت .
Brian Horton در رابطه با جدائیش از Crystal Dynamics گفته است :
بودن در کنار افرادی بسیار مستعد و کار کردن بر روی پروژه هائی که میلیونها طرفدار در دنیا دارد افتخار بسیار بزرگی برای من بود . من با طرفداران Tomb Raider چه بصورت حضوری و چه از طریق فضاهای مجازی در ارتباط بودم و از آنها انرژی گرفتم . با وجود اینکه جداشدن از Crystal Dynamics برای من بسیار تاسف آور است بسیار هیجان زده هستم تا عنوان بعدی آنها را در قالب یک طرفدار تجربه کنم ."
Brian Horton به همراه خانواده اش به کالیفرنیای جنوبی نقل مکان نموده است تا بنا به گفته اش به ماجراجوئی های جدید بپردازد . با علم بر اینکه استودیو های بازی سازی بزرگی از قبیل ناتی داگ ، Riot Games ، Infinity Ward و همینطور Blizzard در این منطقه قرار دارند ، احتمال اینکه Brian Horton به هر کدام از این استودیو ها ملحق شود دور از انتظار نیست . Rise of the Tomb Raider آبان ماه امسال برای کنسول های Xbox 360 و Xbox One بصورت انحصار زمان منتشر شد و توانست تا پایان سال 2015 میلادی بالغ بر 1 میلیون نسخه بفروش برساند . 10 روز دیگر یعنی ششم بهمن ماه نسخه ی ویندوزی بازی نیز عرضه خواهد شد . دارندگان کنسول PS4 برای تجربه ی این بازی باید تا پایان سال 2016 میلادی منتظر بمانند .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.