نویسنده: رهام پنج شنبه، 15 بهمن 1394
ساعت 11:57

آقای Aaron Greenberg : بازی Quantum Break یک عنوان جادویی خواهد بود

3.5 از 5

عنوان Quantum Break با عرضه در 5 آوریل برای کنسول Xbox One بازیکنان را حسابی درگیر خود خواهد کرد زیرا که کمپانی Remedy Entertainment برای ساخت این بازی، یک داستان فوق العاده را با ساختار سریال گونه لایو اکشن تلفیق کرده است. همانطور که می دانید سه سال از رونمایی از این بازی می گذرد اما با این حال نه تنها تعداد طرفداران آن کاسته نشده بلکه بر تعداد آنها نیز افزوده شده است و به جرات می توان گفت که این عنوان خلاقانه ترین بازی سال 2016 خواهد بود. به تازگی خبرگذاری IGN با Aaron Greenberg مصاحبه ای انجام داده است و در ادامه می توانید صحبت های این شخص را مطالعه فرمایید :
در حال حاضر من در مورد عنوان Quantum Break حسابی هیجان زده هستم زیرا که این عنوان دقیقا همان سبکی که من عاشقش می باشم ... بازی Quantum یک عنوان باورنکردنی خواهد بود و از یک داستان فوق العاده و نو آوری های زیادی بهره می برد، البته همه ویژگی های این عنوان به اینجا ختم نمی شود بلکه گیمپلی آن نیز جذاب می باشد. این عنوان کاملا متفاوت خواهد بود و در حین حال یک بازی سرگرم کننده سوم شخص نیز است.

 نگهداشتن زمان به علاوه آهسته کردن آن و لایو اکشن های این عنوان به گونه ساخته شده اند که مردم حسابی در اعماق این عنوان فرو خواهند رفت و این بازی برای آنها یک عنوان جادویی نیز خواهد بود. همه این ویژگی ها باعث شده تا من به دنبال این عنوان بروم و ساعت ها یکجا بنشینم و به تجربه آن بپردازم.

رهام | اخبار | 04/02/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.