نویسنده: FariD چهارشنبه، 12 اسفند 1394
ساعت 09:21

بازی Uncharted 4 باز هم تاخیر خورد

4.5 از 5

به تازگی وبلاگ پلی استیشن مربوط به امریکای شمالی خبر مایوس کننده ای را برای منتظران عنوان به شدت مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End منتشر کرد؛ این که این بازی با دو هفته تاخیر در تاریخ 10 مه (21 اردیبهشت) منتشر خواهد شد.
آقای شاون لیدن، رییس و مدیر عامل شعبه امریکای شرکت سونی، بیانیه زیر را منتشر کرد:
«همانطور که در جریان هستید، شرکت ناتی داگ در حال جمع و جور کردن و اتمام ساخت بازی 
Uncharted 4: A Thief's End است و قرار است تا اواخر همین ماه، بازی گلد و وارد چرخه تولید شود. ما در تلاش برای برآوردن این انتظار قابل توجه در سطح جهانی و نیز اطمینان یافتن از این که گیمرها در سراسر جهان در شرایط برابر و در یک روز مشخص فرصت دسترسی به این بازی را داشته باشند، تصمیم گرفتیم تاریخ عرضه بازی را دو هفته عقب بیندازیم تا زمان بیشتری برای این تولید اضافی در اختیار داشته باشیم. بنابراین بازی Uncharted 4: A Thief's End یک تاریخ انتشار جهانی جدید خواهد داشت که مصادف است با 10 مه 2016 (21 اردیبهشت 1395).
می دانیم که این خبر ممکن است مایوس کننده باشد و از این که با شرایط جدید مجبورید برای تجربه آخرین بازی ناتی داگ اندکی بیشتر صبر کنید عذرخواهیم. اما خبر خوب این است که این بازی خارق العاده خواهد بود و ما کاملاً مطمئن هستیم که این صبر ارزشش را دارد و تیم توسعه دهنده در ناتی داگ مثل همیشه مشتاق و راغب تجربه آخرین ماجراجویی نیتن دریک توسط شما می باشد.

از حمایت مداومتان از پلی استیشن کمال تشکر را داریم».

حداقل این دفعه می توانیم به خودمان این دلداری را بدهیم که این تاخیر مثل بقیه تاخیرهای این بازی طولانی نیست و برای انتشار جهانی آن فقط باید 2 هفته صبر کرد.

 

FariD | اخبار | 02/03/2016
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.