نویسنده: FariD شنبه، 07 فروردين 1395
ساعت 08:59

مایکل پچر: PS4.5 یک آپدیت ویژه برای PS VR خواهد بود

0 از 5

آقای مایکل پچر تحلیلگر Wedbush Morgan بر این عقیده است که کنسول PlayStation 4.5 که با نام PS4k نیز شناخته می شود و این روزها سروصدای زیادی به پا کرده، به شکل یک آپدیت است که به صورت ویژه به منظور بهبود فناوری PS VR طراحی شده است.
این عامل همیشه در صحنه صنعت بازی طی صحبتی که با GamingBolt انجام داده است، گفت که احساس می کند PS4.5 احتمالاً آن چیزی نخواهد بود که در طول این چند روز اذهان ما به سمت آن سوق داده شده است؛ بلکه چیزی خواهد بود که به PS VR اجازه می دهد با کیفیت 4K اجرا شود.
وی گفت: «پاسخ سریعی که می توان داد این است که در کنفرانس GDC تعداد 27000 نفر حاضر بودند و از این بین ظاهرا فقط 4 نفر شایعاتی در مورد PS4.5 شنیدند و این موضوع باور این خبر به عنوان یک شایعه را خیلی سخت می کند. با توجه به این که تمامی این 4 نفر هم برای Kotaku کار می کنند، این تصادف خیلی فراتر از معمول می نماید، و باورش برای من سخت است».
او ادامه داد: «احتمال دارد یک یا چند کارمند Kotaku مکالمه یکسانی را شنیده باشند و شاید هم تفکراتی در مورد یک 4K PS4 به گوششان خورده باشد. این خبر وقتی قابل باورتر می شود که این شرایط را در نظر بگیریم که اگر سونی بخواهد PS VR را تا حد Oculus و Vive بهبود بخشد، و با توجه به این که GDC رویدادی برای بروز و ظهور PS VR بود، پرسنل سونی در مورد چگونگی برنامه ریزی برای آپگرید گرافیک PS4 به منظور قابل رقابت بودن آن با سایرین صحبت کرده باشند».
وی همچنین گفت: «این به معنای یک کنسول جدید نیست که لازم باشد همه دارندگان PS4 کنسول های حاضر خود را دور بیندازند؛ بلکه احتمالاً یک مدل ویژه برای واقعیت مجازی است که امکان اجرای PSVR با کیفیت 4K را فراهم می سازد
البته شایان ذکر است که منابع مستقل نیز تایید کرده اند که شرکت سونی در حال کار بر روی چنین به روز رسانی ای برای سخت افزار خود می باشد. طبق این گزارشات، PS4.5 به طور بالقوه می تواند نسبت به مدل موجود، دو برابر عملکرد قوی تر داشته باشد و این که نمونه اولیه این مدل در حال حاضر در بخش R&D شرکت سونی آماده شده است.
گفتنی است که کنسول PS4 همزمان با Xbox One در نوامبر 2013 عرضه شد و تاکنون بیش از 35 میلیون دستگاه از این کنسول در سرتاسر دنیا به فروش رسیده است.

FariD | اخبار | 26/03/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.