نویسنده: FariD سه شنبه، 28 ارديبهشت 1395
ساعت 08:54

استفاده حداکثری از توانمندی PSVR در بازی Robinson: The Journey

5 از 5

آقای Niklas Walenski از کمپانی Crytek اعلام کرد که این توسعه دهنده به دنبال آن است که با استفاده از عنوان بعدی این شرکت به نام Robinson: The Journey، از حداکثر قابلیت گرافیکی دستگاه PlayStation VR بهره ببرد.
طی مصاحبه ای که GamingBolt با آقای والنسکی انجام داد، وی همچنین بیان کرد که احساس می کند هدست واقعیت مجازی مورد انتظار کمپانی سونی مزیتی از نظر دسترس پذیری دارد، چرا که برای استفاده از آن فقط به یک کنسول PS4 نیاز دارید.
وی گفت: «ما به عنوان اعضای کمپانی Crytek بخاطر کیفیت گرافیکی ای که می توانیم با موتور CryEngine به دست آوریم معروف و شناخته شده هستیم و همانند تمام پلتفرم ها، نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که در PS VR از بیشترین توان گرافیکی بهره ببریم. ما می خواهیم که در این پلتفرم جدید، یک بنچ مارک تعریف کنیم.»
او ادامه داد: «وقتی که صحبت از دسترس پذیری می شود، PSVR قطعاً دست بالا را دارد چرا که مردم برای استفاده از این هدست فقط باید یک کنسول PS4 بخرند. اما در سوی مقابل، آخرین هدست واقعیت مجازی از بین سه هدست عمده ای است که امسال عرضه می شود، به طوری که Rift و Vive قبل از عرضه آن پایگاه کاربران خود را خواهند داشت. در نهایت این که این نرم افزار موجود در هر یک از این پلتفرم ها است که موفقیت یا عدم موفقیت آن ها را تعیین می کند، و قضاوت در این مورد هنوز خیلی سخت است».
گفتنی است که هدست PS VR برای انتشار در اکتبر امسال (مهر یا آبان 1395) برنامه ریزی شده است و قرار است قیمتی 399 دلاری/349 پوندی داشته باشد. شرکت سونی تایید کرده است که بیش از 200 توسعه دهنده در حال کار بر روی عناوینی برای این دستگاه هستند و اظهار امیدواری کرده است که تا پایان سال جاری میلادی، حدود 50 بازی برای این هدست عرضه شود.
همچنین شایان ذکر است که PS VR با تعدادی از عناوین محبوب و معروف هم سازگار خواهد بود، من جمله Ace Combat 7 و Dreams و Gran Turismo Sport و Tekken 7. فهرستی از این بازی ها و مرور مختصر آن ها را می توانید در اینجا ببینید. خوشبختانه سونی پیش از این گفته بود که امکان پیش خرید این هدست، زودتر از زمان برنامه ریزی شده برقرار خواهد شد.

FariD | اخبار | 17/05/2016
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    یک زمانی Crytek در زمینه ی گرافیک حرف اول رو میزد اما کم لطفی های زیادی به کنسول گیمر ها کرد . زمان عرضه ی کرایسیس 2 گفت کنسول ها جواب نمیدن و زور گرافیکیشون همینقدره و پلتفرم پایه ی ما PC هست و بازی نسبتا ضعیفی که بعد از نمایش اون تریلر های رویایی برای کنسول عرضه کردیم هم دلیلش همینه . کاری به این ندارم که حرفش درست بوده یا غلط اما مطمئنا در آینده هم اگر تریلر یا گیمی پلی ای از عنوان ساخته شده ی این استودیو عرضه بشه نمیشه مطمئن بود که محصول آخر هم در همون سطح خواهد بود . البته دیگه نسبت به این سیاست استودیو های بازی سازی عادت کردیم اما همیشه اولین کسی که یک کاری رو انجام میده بیشتر تو ذهن میمونه . درسته که یوبی سافت 4 یا 5 ساله این کار رو انجام میده اما موضع گیری crytek زمان عرضه ی کنسولی crysis 2 چیزی هست که از ذهن من و امثال من پاک نمیشه .

    ‏farid و ‏daniiialll از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.